یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر جا سخن از انحراف است ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شماها با کله میاید ببینید چه خبره ...
منحرفای خاک بر سر ...
پاشید وضو بگیرید میخواییم نماز جماعت بخونیم ...
اون تسبیح من کوووووووووووووووووووووووو ...؟
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:46
fereshte
fereshte
تنهایی تنهایی  تنهایی   هیچ چیز به اندازه ی تنهایی غم انگیزنیست ! تنهایی نام بیهوده زندگیست ! وقتی بیداری خسته و غمگینی وقتی میخوابی کابوس میبینی ! سردت میشود انگار برف روی استخوان هایت نشسته باشد   تنهایی جهنمی نا متعارف است جهنمی با آتش سرد میان شعله ها از سرمایخ میزنی !  تنهایی هول آور است  پر از ظلمت و ناشناختگی مثل خانه ای متروک در حاشیه ی جنگل  عبور نسیمی از لابلای علف ها میتواند از ترس دیوانه ات کند .  وقتی تنهایی به همه چیز و همه کس پناه میبری  پخش میشوی در کوچه وخیابان به جاهایی میروی که نباید بروی به آدم هایی سلام میکنی که نباید...    محبوب من  !  بیا دست مرا بگیر و مرا بیرون بکش ! از کافه های دود و نیشخند از گلوی شبها از گل و لای روزها من پراکنده شده ام بیا مرا جمع کن از کوچه وخیابان بیا مرا جمع کن از دیگران ! تنهایی درنگ در سنگ است حرف زدن از یاد آدم میرود  تنهایی درست مثل پیری ست  خمیدن تک درخت است تنهایی تجسم راه های مسدود است بیچارگی روباه است در یک قدمی مرگ و ترن .  محبوب من !  من تنهایم بی تو هیچ کاری نمیتوانم بکنم  دیگر شعر هم نمی توانم بنویسم و این تنهایی تلخ است تلخ مثل نگاه نوازنده ای که با دست های بریده به پیانو مینگرد  . 
3 دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:41
+4
mary jun
mary jun
با همه بیگانه گشتم اشنایه من کجاست!
کشتی  بی بادبانم ناخدای من کجاست!
در دل تاریک شب گم کرده را هم ای خدا!
در تنم دردیست بی درمان دوای من کجاست
از جمع اشنایان بی وفایی دیده ام!
در شگفتم پس رفیق با وفای من کجاست!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:31
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

روبهی به زاغی گفت :بیاااااا
زاغ گفت :پنیرو می خوای؟
روباه گفت :نه
زاغ گفت :پس چی؟











روباه گفت :دوری کنیم از هم!

دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 21:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه زمانی که حسابی دلت خوشه یکی یهو میاد تو زندگیت ...

یهو میشه عشقت
یهو میشه همه کس و کارت
یهو میشه دلیل تموم دلخوشیات
یه روزم یهو میزازه میره
یهو میشه دلیل تموم دلتنگی و گریه هات
یهو میشه دلیل پیر شدنت تو اوج جوونی !!
.

دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 20:24
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرﺗﻮﻥ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻦ ﭼﯿﻪ ؟ ۱- ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ ۲- خیلی ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺑﻢ ۳- ﻋﺎﻟﯿﻢ ۴- ﻓﻮﻕ اﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﻡ ۵- ﻫﻤﻪ ﻣﻮﺍﺭﺩ تورو خدا ﺭﺍﺣﺖ ﺑﺎﺷﯿﺪ ، ﻣﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﭘﺬﯾﺮﻡ !
6 دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 20:17
+2
mary jun
mary jun
slm
2 دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 20:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر 14 ساله میبینى انگار 26 سالشه ...

زن 40 ساله میبینى انگار 14 سالشه ...

چتونه ...؟ دیوونمون كردین ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 19:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 18:55
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/12/25 - 15:50
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ