یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 20:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پیتزا اگه یاد بگیره یکم یواشتر سیر کنه خیلی غذای خوبی میشه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر تبی تبـــــــی عشق نیست
گاهی وقتا بعضی تب ها از عفونت هوسه!!!!!
گفتم که بدونید و درجریان باشید..
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونستید تو ادبیات زرافّه ها واژه "این" وجود نداره ؟ ؟ ؟

چون از اون ارتفاع چیزی رو از نزدیک نمیبینن و در واقع "این" میشه "اون"

برید حالشو ببرید .. :)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:34
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آقا چه وضعشه آخه.... تا کی بی اعتمادی... تا کی ترس، نگرانی، اضطراب...؟؟؟
ما دانشجویان این مملکتی ام... مادر و پدر فردای این ملت... دانشمندان آینده... افتخار افرینان آتی
اونوقت درسته که سر جلسه امتحان مراقب میاد؟؟؟
بابا این عند بی اعتمادیه..... مسئولین؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 19:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

غضنفر : بیا این سوپو مزه کن !
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺧﯿﺮﻩ ﺍﯾﺸﺎﻻ ، ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺍﺭﻩ ؟
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ ! :|
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺍﮔﻪ ﺳﺮﺩﻩ ﺑﮕﻢ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻦ !
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ !
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﮕﻮ :(
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ ، ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ . ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ ، ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻢ ﮔﻮﺵ ﺑﺪﻩ :|
ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﭽﺸﻤﺶ ، ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺱ ؟
ﻏﻀﻨﻔﺮ : ﺍﻫﺎ !؟ ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺳﺖ ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ .............! :|

دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
رو به پایانم ... هراسی از مرگ نیست، مرگ که سهل است اما ؛ نبودنهایت این روزها عجیب مرا می ترساند... قالی کرمانم ؛پا خورده ام از باور این و آن غم در تار و پودم جولان می دهد؛ خلاصم کن... به دارم بکش؛ از نو بباف مرا اما اینبار شکل گلیمی صحرایی... چرا که بی شک سر به بیایان خواهم گذاشت از لمس دستانت.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:35
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاد نگاه ریاضی به زندگی:

اگه بابای دختر پولدار باشه یه دونه دو میزاریم

اگه خوشگل باشه به صفر میذاریم جلوش

اگه چشاش رنگی باشه یه صفر دیگه اگه

وقتی میخنده لپش چال بیفته یه صفر دیگه

ولی اگه باباش پولدار نباشه چیزس جر صفر باقی نمیمونه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:32
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لپ تاپم رو بردم نمایندگیش می گم ضربه خورده کار نمیکنه، یارو میگه ضربه فیزیکی؟!!
گفتم نه ، بی محلی کردم یکم، ضربه روحـــی خورده!!
10 دیدگاه  •   •   •  1392/10/23 - 18:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ