یافتن پست: #بی

melika
melika
من از گذشته خفته خود میترسم


من از پر کشیدم حال میترسم

من از فراموش شدن میترسم


ترس ازاینکه بیدار شوم و دریابم تو رفته ای
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 20:08
+6
melika
melika
وقتی چمدانش را به قصد رفتن بست ،
نگفتم :عزیزم ، این کار را نکن.
نگفتم :برگرد
و یک بار دیگر به من فرصت بده.
وقتی پرسید : دوستش دارم یا نه ،رویم را برگرداندم.
حالا او رفته و من تمام چیزهایی که نگفتم را می شنوم
نگفتم :عزیزم ،متاسفم ،
چون من هم مقصر بودم
نگفتم :اختلاف ها را کنار بگذاریم،
چون تمام آنچه می خواهیم عشق و وفاداری و مهلت است .
گفتم :اگر راهت را انتخاب کرده ای،
من آن را سد نخواهم کرد
حالا او رفته و من
تمام چیزهایی که نگفتم را می شنوم
او را در آغوش نگرفتم و اشکهایش را پاک نکردم
نگفتم :اگر تو نباشی
زندگی ام بی معنی خواهد بود .
فکر می کردم از تمامی آن بازی ها خلاص خواهم شد
اما حالا،تنها کاری که می کنم
گوش دادن به چیزهایی است که نگفتم
نگفتم :بارانی ات را درآر...
قهوه درست می کنم و با هم حرف می زنیم.
نگفتم :جاده بیرون خانه طولانی و خلوت و بی انتهاست.
گفتم :خدانگه دار ،موفق باشی ،خدا به همراهت.
او رفت و مرا تنها گذاشت
تا با تمام چیزهایی که نگفتم ،زندگی کنم.

شل سیلور استاین
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 19:54
+6
محمد
محمد

چشم تو
دریا دریا آرامشه
منو به سمتت میکشه
آروم
آرومه جونم
ماله تو حسه عاشقونم
موی تو
گندم زاره منه
عشقه بی تکراره منه
چشماتو....
نبند چشماتو
نگیر از من اون خنده هاتو
بذار تو چشمات
عشقو ببینم
کنارت بشینم
بذار آروم دستاتو بگیرم
من آروم میمیرم....

شب بخوشی٪
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 19:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کاش میشد بعضیا رو دوباره پس داد به مادرشون
بیا مامانش !!!
اینو بگیر دوباره بزرگ کن , این خوب از آب در نیومده ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 19:36
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 19:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غمگینم مثل کسی که ی درس سه واحدی رو واسه بار سوم بیفته.....چیه خب
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 19:28
+4
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 19:20
+4
melika
melika
من نبودم
کسی که در خانه ات را کوبید
من نبودم
کسی که به تو سلام داد
من نبودم
کسی که سالها عاشق تو بود
و هر کجا که می رفتی
دنبالت می کرد
دروغ گفتم
من بودم!.
من همان بودم که تو هیچ وقت نخواستی ببینی.
با این حال
آری!من بودم که عاشق تو بودم
هنوز هم عاشقت هستم
حالا این را با صدای بلند فریاد می زنم
و تو گریه می کنی و می گویی
"چرا این را زودتر نگفتی؟!"
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:56
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:44
+2
melika
melika
پوست من گندمگون است

سفید و زرد و صورتی است
چشم هایم سبز و آبی و خاکستری است
شب ها نارنجی هم می شود
موهایم بور و بلوطی و خرمایی است
وقتی خیس است به نقره ای هم می زند
اما
در قلبم رنگ هایی است
که هیچ کس تا کنون نساخته است .

دیدگاه  •   •   •  1392/10/21 - 18:36
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ