یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 17:55
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 17:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیا وداع كنیم
اگر بنا باشد كسى از ما بماند ،
همان به كه تو بمانى
كینه ى تو به كار این دنیا بیشتر مى آید تا عشق من !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 17:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

غضنفر: بیا این سوپو مزه کن!

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺧﯿﺮﻩ ﺍﯾﺸﺎﻻ ، ﭼﯿﺰﯼ کم ﺩﺍﺭﻩ ؟

غضنفر: ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ!

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺍﮔﻪ ﺳﺮﺩﻩ ﺑﮕﻢ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻦ !

غضنفر: ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ !

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺍﮔﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻢ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﮕﻮ !!

غضنفر: ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ ، ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ . ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺰﻩ ﮐﻦ ﺑﻪ ﺣﺮﻓﻢ ﮔﻮﺵ ﺑﺪﻩ !

ﮔﺎﺭﺳﻮﻥ : ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻻﻥ ﻣﯿﭽﺸﻤﺶ .. ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺱ ؟

غضنفر: ﺍﻫﺎ !! ؟ ﻗﺎﺷﻖ ﮐﺠﺎﺳﺖ ! ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﺩیوث !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 17:44
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تو فامیلمون یه بچه به دنیا اومده


یه اسمس براش گذاشتن که نه می دونم معنیش چیه نه می تونم تلفظ کنم



الان هم منتظرم پوشاکشو عوض کنن ببینم دختره یا پسر:)))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 17:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

محققین دانشگاه پرینستون آمریكا این تست را بعنوان شگفتی بزرگ روانشناسی در قرن 21 معرفی كرده اند...

از منابعی هم افشا شده كه شركت گوگل از این تست در آزمون استخدامی مدیران ارشدش استفاده می كند...


پاسخ صحیح به این تست در كمتر از 30 ثانیه نشان دهنده بهره هوشی حداقل 140 می باشد...
...


جاهای خالی رو با چه اعدادی باید پر کرد؟
10, 20, ....., 15, 1000, ......, 16

عجله نکنید...
فقط کمی فکر کنید، سوال زیاد مشکلی نیست ولی اگر قادر به حل این سوال باشید نشان فعالیت خوب سمت راست مغز شماست.
برای دیدن جواب صحیح برید پایین.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
10, 20, 3, 15, 1000, 60, 16
ده بیست سه پونزه هزارو شصت و شونزده!!!!!!!!!

فحش ندیا . هوش تو كمه من چیكار كنم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 17:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯾﻦ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻧﺸﺴﺘﻪﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯿﺶﺑﺎﺯ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺑﺎﺯ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯿﺶﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺯ ﺑﻪ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪﺑﻌﺪ ﺑﻪ ﺍﻓﻖ ﺧﯿﺮﻩ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺗﻮ ﺍﻓﻖ ﻧﯿـﺴﺖ ﻭ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﯿﺸﻪﺑﺪﻭﻧﯿﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.

.
ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎ ﮔﻮﺷﯿﺶ ﻣﻌﺪﻟﺸﻮ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ببینه مشروط میشه یا نه

دیدگاه  •   •   •  1392/10/14 - 17:18
+2
mohsen
mohsen
سلام دوستای گلمممممم
امروز ی خرااااااااب کاری کردم که نگو!
اصلا ی گندی زدم ک نپرسید!!!
فقط خواهشا "خیلی دعا" کنید فردا بخیر بگذره!
پای آبروم در میونه :'(
10 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 21:35 توسط Mobile
+7
محمد
محمد
هیچ لذتی اندازه ی این که یه بچه ی کوچولو دستشو دراز کنه طرفت که یعنی بقلم کنی نیس و حال نمیده!!! اصن یه لذت عجیبی داره!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 21:19
+3
محمد
محمد
کفش، ابتکار پرســــه های من بود
و چتر، ابداع بی سامـــــانی هایم
هندسه، شطرنج سکـــــوت من بود!
و رنگ تعبیر دلتنگـــــــی هایم...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 21:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ