Neda-Banoo
من دختر ایرانی ام!چون خود را آراستم مرا فاحشه نامیدند.آرامشم را بوق های ممتد در خیابان شکست. مرا حرامزاده نامیدند و پارچه ای روی سرم کشیدند تا"تو"تحریک نشوی! وقتی گفتم پاکم مرا دروغ گو خواندندخواستم دست از زندگی بکشم گفتند از ترس آبرو بود. خندیدم و به من گفتند اغواگر!زدند توی دهانم.حرف زدم گفتند خفه شو!. همجنس هایم بیمار میشوند و آزرده تا تو به کام برسی!گفتند شکر کن به آزادی ات خدایا شکرت من یک دختر ایرانی آزادم
Neda-Banoo
به بعضیاباید گفت :بهت گفتن آدم!!! اووووووه... بیخیال بابا!! بهت تهمت زدن^-^
Neda-Banoo
یاد گرفتم وقتی از کسی میشنوم بیا دوست معمولی باشیم یعنى بمون تو اب نمک، تا هر وقت حوصلم سر رفت بازم باهات سر گرم شم