یافتن پست: #بی

alireza
alireza
2 سال پیش در یه همچین روز مهدی مهدوی کیا سرور همه ابی ها بعد از 14 سال به پرسپولیس برگشتو گفت: ارزویم خدا حافظی با پیراهن پرسپولیس است به سلامتیش
همه ی گل براش بزارید تو دیدگاه/
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:28
+8
-1
alireza
alireza
سلامت ی دختری که گرسنگی رو تحمل کرد تا با پول غذاش شارژ بخر 
که زنگ بزنه به دوس پسرش/


















هست این طور  دختری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:24
+7
alireza
alireza
الان ی دختره بهم پی ام داد گفت حوصله ام سر رفته چیکار کنم؟
منم بهش گفته 9092301202 یه زنگ بزن به زنگوله ی غصه بشنو/
بهد دیدم بهم گفت خاک توسر بی احساست کنم کصافط بعدم بلاکم کرد/
فکرکنم از غصه اش خوشش نیومد/
همین طوریه دیگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:10
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 13:00
+9
ramak amjad
ramak amjad
یادش بخیر....

یادش بخیر، بچگی و آدمهایی که رو ترکبند دوچرخه شان جعبه ای می بستند، سوت زنان
مسیر رو طی می کردند ،آنقدر شاد بودند که انگار همه چیز دارند ............اما حالا چی؟
تو ماشین مدلنیگ نشسته اند و پشت چراغ قرمز بیدار ،خوابیده اند. راستی چرا مردم
دارنده بی سوت شدند؟دلم تنگه برا یه سوت بی قیدی................
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:51
+7
ramak amjad
ramak amjad
یادش بخیر.....

یادش بخیر،کودکی ویک کرسی و خوابیدن همه با هم،پدرو مادر،برادر،خواهر، در چهار گوشه کرسی.
شنیدن صدای نفسهای خسته پدر که گویی ناله میکرد و دستهای مادر که ازرخت شستن پیر شده بود،
اما با آرامش به خواب میرفتند با خنده ای به لب.
صدای باران و پارس سگ در پشت پنجره تاریکت و بازی سایه شاخه درخت در شبی وهم انگیز،با نگاهی به
دیگران اطمینان به قلبت میدوید........اما حالا چه؟
هر کسی اتاقی دارد پر از قاب عکس که هرکدامشان با فاصله اندکی پشت دیوار اتاقت خوابیدند،روی تخت
شیک و راحت و بخاری آبی سوز ،اما احساس میکنی یه چیز کم داری؟ چرا با این همه راحتی شاد نیستی
و اطمینان...................................؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 23:05
+6
xroyal54
xroyal54
نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !
نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . .
دست ِ قاضـــــــــی داد !
نباید بی تفاوت !
چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .
به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد !
کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !
نباید در حصار میـــــــــــــله ها
با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد..!
نبــــــــاید..!
.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 22:19
+9
محمد
محمد
یه بیماری هم هست که وقتی یه پیامک خنده دارو برای کسی میخونی اول میگه کی فرستاده؟
بعد میخنده!
اینا رو ولشون کنین خودشون خوب میشن :)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:50
+5
محمد
محمد
وقتــــــــــی تن کســــــــــــــــی رو زخــمـــــــی میـکنــــــــــــــی ، دیگه بعدش
نوازش کردنـــــــــــــــــش فقط دردشــــــــو بیــــــشتـــــــر مــــــی کنه !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:47
+6
محمد
محمد
مگه میشه تورو از یاد ببرم

بی تو من تا به ابد غمگینم ..
دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 21:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ