یافتن پست: #بی

alireza
alireza
چقدر استرس داری تو اروم باش /
                                                 بیخیال دانشگاهو  ازموناش

دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 12:24
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﻣﺸـــﻐﻮﻝ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﺗﻮ ﺟﺎﺩﻩ ﺍﻡ ..

ﺍﺯ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺩﻭﺭ ﭘﻠـــﯿﺲ ﻭﺍﺳﻢ ﺩﺳﺖ ﺗﮑﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ

ﺍﺑﺮﺍﺯ ﺍﺭﺍﺩﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ !

ﺧﯿﻠﯽ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎ ﻣﺤﺒﺘﯽ ﻫﺴﺘــﻦ !

ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻣﻨﻮ ﺷــــﻨﺎﺧﺘﻦ ! ؟

ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺟﻮﮔﯿﺮ ﻣﯿﺸﻪ ﺗﺎ ﻭﺳﻂ ﺟـــﺎﺩﻩ ﻣﯿﺎﺩ !

... ﺑﺎ ﺣﺮﺍﺭﺕ ﺧﺎﺻﯽ ﻭﺍﺳﻢ ﺩﺳﺖ ﺗﮑــﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ !!

ﭼﺮﺍﻍ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻭﺑﺎ ﺣﺮﮐﺖ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺍﺑﺮﺍﺯﻋﻼﻗﻪ ﺷﻮﻥ

ﺟـــﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻡ !

ﺩﻓﺘﺮﭼﻪ ﻭ ﺧﻮﺩﮐﺎﺭ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻪ ؛

ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺍﺯﻡ ﺍﻣـــﻀﺎ ﺑﮕﯿﺮﻩ ،ﺍﻣﺎ ﺍﻻﻥ ﻭﻗﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ

ﺑﺎﺷﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﻌـــﺪ !

ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺣﻠﻘﻪ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ

ﭘﺎﮎ ﻭ ﺑﯽ ﺁﻻﯾﺶ !!!!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 12:07
+7
mohammadsh91
mohammadsh91
قابل توجه دوستان اس اسی در سال 2013پرسپولیس بهتر دفاع جهان شناخته شد .حالا شما برید پز مجیدیرو بدیدآدمی که تو اوج بدبختی استقلال ول کرد رفت 
9 دیدگاه  •   •   •  1392/10/11 - 03:30
+5
-2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه من یه روز با شوهرم دعوام شه...
















اومدی پایین چیو ببینی؟
خب دعوا شده دیگه
ااصن دعواخانوادگی خودمون حلش میکنیم. بفرماییدازدحام نکنیدبفرمایید لطفا

2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 20:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

امروز به یه جمله ی جالبی برخورد كردم ...



«تا زنده ای در برابر كسی كه به خودت علاقه مندش كردی مسؤولی»
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا من موندم با این همه مسولیت چیكار كنم ؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 20:20
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

کاربرد فعل "مردن" در ایران ؛
برو بمیر ؛ برو گمشو
بمیرم برات ؛ خیلی دلم برایت می سوزد
می میرم برات ؛ عاشقتم
می مردی اگه ...؟ ؛ چرا کار را انجام ندادی؟
مردی ؟ ؛ چرا پاسخ نمی دهی ؟
نمردیم و ... ؛ بالاخره اتفاق افتاد
مردیم تا ... ؛ صبرمان تمام شد
مرده ؛ بی حال
مردنی ؛ [!] ای و لاغر
مردم ؛ خسته شدم
من بمیرم !؟ ؛ راست می گویی !؟

دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 20:15
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺁﻣﺎﺭﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ۱۰۰ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﭘﺮﺳﯿﺪﻩ ﺩﻟﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ
ﺳﺎﺑﻘﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ؟
ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺟﻮﺍﺑﻬﺎ ۳۷ ﺗﺎ ﻓﺤﺶ ﺟﺪﯾﺪ ﻭ ۱۲ ﺗﺎ ﺣﯿﻮﺍﻥ ﻧﺎﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺩﯾﺪﻩ ﺷﺪﻩ
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 20:12
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:58
+3
محمد
محمد
مژده.. مژده..
کلیبس های بسرانه به بازار اومد.باقیمتی باوزنکردنی!؟!؟!؟
125% تخفیف بمناسبت کریسمس!!
بشتابید.. بشتابید...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:54
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
عاقا بالاخره ما نفهمیدیم روبوسی ٢تاست یا٣تا تکلیف
مارو مشخص کنین. شرایط سختیه مخصوصا زمانی که ادم می خواد
یه بوس دیگه هم بکنه طرف مقابل میره عقب
قیافه ادم شبیه مورچه خوار می شه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ