اهنگ 24 مجید خراطها.
الان دارم بهش گوش میدم یاد کامنت تو افتادم.....
میمیرم بعد تو من میرم ....جایه تو از قلبم حقمو میگیرم.
میدونی ........ چونکه با احساسم هرچی بدتر میشی..... بازم روت حساسم
..................................بی تو من با خیالت هرشب ای دل کم طاقت لامصــــــــب
میدونی بهترین شوخی تو دانشگاه چیه؟؟؟؟؟؟ اینکه بری سر کلاس دوستت به استاد بگی میشه فلانی بیاد بیرون؟؟؟ بعد استاد میگه جی کارش داری؟ تو هم بگی مامانش واسش لقمه اورده...!!!
آخرین تدبیری که تو دوران امتحانات برای امتحانام اندیشیدم اینه که: به جای پد زیر موس کامپیوترم جزوه مو میذارم.. بعد وقتی که با اینترنت کار میکنم تا میاد که پیج لود بشه من یه دو سه خط درس میخونم! برا من نتیجه ی مطلوب داده شمام امتحان کنید!