یافتن پست: #بی

محمد
محمد
تاپ تاپ قلب تو..
ناب ترین موسیقی بی کلام دنیاست.
که روانشناسان برایم تجویز کرده أند...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:27
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شمام این طورین ؟ گوشیتو چک میکنی ببینی ساعت چنده، بعد مجبور میشی دوباره چک کنی چون دفه اول اصلن دقت نکرده بودی
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:20
+4
melika
melika
بی تفاوتی سخت است...
نسبت به کسی که
عجیب ترین حس دنیا رو با او تجربه کردی!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 19:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من دلگیر شدم...................تو دلت گیر شد
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هنوز هم هستند دخترانی که مردانه پایه دخترانه هایشان ایستاده اند.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:31
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یكى ازتفریحات سالمم اینه كه وقتى ازجلو بانك ها رد میشم میرم تو نوبت میگیرم میام بیرون
اینجورى اونایى كه بعدمن میرن بانك ومیبینن ى شماره خونده شد اما كسى نرفت دم باجه كلى ذوق میكنن
من كه به خودم امیدى ندارم شماچطور؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو کتابای ادبیات شاعر از موی زلف و لعل لب وخال معشوق میگه بازم معلم میگه منظور عشق الهیه!!!! دارم سعی میکنم قانع شم!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونی بهترین شوخی تو دانشگاه چیه؟؟؟؟؟؟ اینکه بری سر کلاس دوستت به استاد بگی میشه فلانی بیاد بیرون؟؟؟ بعد استاد میگه جی کارش داری؟ تو هم بگی مامانش واسش لقمه اورده...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 18:02
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین تدبیری که تو دوران امتحانات برای امتحانام اندیشیدم اینه که:
به جای پد زیر موس کامپیوترم جزوه مو میذارم.. بعد وقتی که با اینترنت کار میکنم تا میاد که پیج لود بشه من یه دو سه خط درس میخونم!
برا من نتیجه ی مطلوب داده شمام امتحان کنید!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 17:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شک کرده بودم کسی بین ماست ... اما فهمیدم من بین دو نفر بودم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/10 - 17:49
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ