یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
>ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩﯼ ﺟﺎﻧﻮﺭﺷﻨﺎﺱِ ﻣﺎﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﯾﻢ!
>ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻧﻤﯿﺪﻩ...!
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:51
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

داشتم شهرام شبپره گوش می دادم
جوگیــــر شدم گردنمو مثِ خودش تکون دادم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هیچی دیگـــه
الان بیمارستانِ
میگن 2 3 تا از مهرها گردنم شکسته
دعام کنیـــد: ))))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقد کصافط زیاد شده...
امروز سرمو از پنجره اتاقم کردم بیرون داد زدم کصاااااافط
همه برگشتن نگا کردن :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 21:26
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بیا با هم باشیم ، نه یك سال ، بلكه یك عمـــــر !
بگذار
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
آوازه ی با هم بودنمان چنان در شهر بپیچـــد كه رو سیاه شوند,
انانكه بر سر جدایی مان شرط بسته اند !

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:53
+4
melika
melika
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
16 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺑﻬﻢ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vase wc toon siphoon begirid kheyli
khoob
kar mikone
ﻣﻨﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ ﻣﺎ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻥ ﺁﻓﺘﺎﺑﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ :)))) ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ
ﺍﻻﻥ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻦ ﺑﻮﺩﻩ
ﮐﻪ ﺳﺎﯾﻔﻮﻥ ﺑﮕﯿﺮﻢ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻭﯼ ﭼﺖ !!
ﭼﻪ ﻃﺮﺯ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﻪ؟
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﺑﺴﯽ ﺭﻧﺞ ﺑﺮﺩﻩ :|

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی میخوای صبح بری دانشگاه و ﺗﻮﯼ تخت خوابتی :
ﺳﺎﻋﺖ ۶ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو ﻣﯿﺒﻨﺪﯼ
و یه دفه چشماتو باز می کنی می بینی ساعت شده ۷:۴۵دقیقه :|
حالا ﺗﻮﯼ ﮐﻼﺳﯽ :
ﺳﺎﻋﺖ ۹:۳۰ﺻﺒﺤﻪ ، ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭼﺸﻤﺎتو میبندی ﻭ بعد باز می کنی
ﺳﺎﻋﺖ هنوز ۹:۳۱ ﺩﻗﯿﻘﻪ س :|
(مورد داشتیم ۹:۲۹دقیقه گزارش شده)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 20:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 19:54
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ