♥ نگار ♥
>ﺑﻪ ﺗﻌﺪﺍﺩﯼ ﺟﺎﻧﻮﺭﺷﻨﺎﺱِ ﻣﺎﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺟﯿﻪ ﺭﻓﺘﺎﺭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪﯾﻢ!
>ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻧﻤﯿﺪﻩ...!
>ﺭﻭﺍﻧﺸﻨﺎﺳﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻧﻤﯿﺪﻩ...!











موافقم ...

1392/10/9 - 21:53فقط اگه کارش خوب بود شمارشو به منم بده....
بذار گیر بیارم چشم
1392/10/9 - 21:54
منتظرما.......یادت نره
1392/10/9 - 21:56
1392/10/9 - 21:57 ( لايک توسط 1 کاربر )