یافتن پست: #بی

بهناز جوجو
بهناز جوجو

زن جنس عجیبی ست چشمهایش را که می بندی دید دلش بیشتر، دلش را که میشکنی باران لطافت از چشم هایش سرازیرتر ... انگار درست شده تا روی عشق را کم کند...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 16:49
+6
mohsen.f
mohsen.f
فرق بین مردای قدیم و جدید:

قدیمترها لحن مردها:

گستاخی مکن زن!! طعام را بیاور

امــا اکنون :

عسلم امشب ظرفا نوبت منه یا تو
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 15:30
+5
mohsen.f
mohsen.f
در CARLO
به یکی میگن برو خبر مرگ پدر همسایه رو بده طرف میره در میزنه میگه بابات خونه است پسر مرده میگه نه شب می یاد. طرفم میگه حالا بشین تا بیاد!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 15:27
+4
mohsen.f
mohsen.f
در CARLO
چرا ماوس از سمت راسته مانیتور میره بیرون . . .
ولی از سمت چپ نمیره بیرون ؟؟
نه واقعا سواله برام
چــرا ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 15:15
+5
mohsen.f
mohsen.f
در CARLO
آخرین ورژن دعای آخر ترم برای حل مشکلات:
.
.
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،
الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 15:14
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ :ﭘﺎﺷﻮ ﺑﯿﺎ ﺷﺎﻡ ﺑﺨﻮﺭ

- ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﻡ …

ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ : ﺑﺎﺷﻪ ﻧﺨﻮﺭ !

ﺩﻭﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﻧﺨﻮﺭ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﺠﺎ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﯼ !

ﺳﻪ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﻧﺨﻮﺭ ﻓﺸﺎﺭﺕ ﺑﯿﻔﺘﻪ ﺿﻌﻒ ﮐﻨﯽ !

ﭼﻬﺎﺭ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﻧﺨﻮﺭ ﺍﺯ ﮔﺸﻨﮕﯽ ﺑﻤﯿﺮﯼ؛ ﺷﮑﻞ ﺍﺳﮑﻠﺖ ﺷﺪﯼ ﺍﺯ ﺑﺲ ﻏﺬﺍ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯼ !..

ﻫﻤﺶ ﻣﻨﻮ ﺩِﻕ ﺑﺪﻩ … ﺑﯿـــــــــــــﺎ ﮐﻮﻭﻭﻓﺖ ﮐﻦ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻢ !.

ینی عشقمه :)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 13:36
+6
reza A2
reza A2

تلخ ام...................



مثل خنده  ای بی حوصله...........



آخرین ویرایش توسط rezaA2 در [1392/10/9 - 12:16]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 12:13
+6
alireza
alireza





سلامممممم


3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 11:10
+5
NeDa
NeDa
میگمش راسش بوگو دوسُم می داری؟ میگه وُی نه.


میگمش اگر باخوام پا پیش می ذاری؟ میگه وُی نه


میگمش قول و قرار به کس نداری؟ میگه وُی نه


میگمش، نَپَس بیام به خواسِّگاری؟ میگه وُی ها! {-45-}{-37-}{-26-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/9 - 00:41
+17
melika
melika
بعضی وقت ها اینقدر حواست به خودته و در آرزوهای خودت غرقی
که یادت می ره یه نفر منتظرته تا از دستشوئی بیای بیرون.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:58
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ