یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب بخیر فداتون بشم دوستای خوبم{-49-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 22:26
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از خوبی های سالاد الویه اینه که اگه بخوری بعد بالا بیاریش چیزی رو از دست ندادی.
میتونی جمعش کنی بزاری یخچال فردا شب شام بخوریش :)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:02
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺭﻭﺵ ﺩﻓـــﻊ ﺍﻧﮕـــﻞ :
.
.
ﺗﺎ 3ﺭﻭﺯ ﻫﻤﺶ ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﺖُ ﭼﺎﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ،
.
.
.
ﺭﻭﺯٍ 4 ﻡ ﻓﻘﻂ ﭼﺎﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﯼ،
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﯾﻨﺠﺎﺱ ﮐﻪ ﺍﻧﮕﻞٍ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿـــــﺮﻭﻥ ﻣﯿﮕﻪ ﭘﺲ
ﺑﯿﺴﮑﻮﯾﯿﺘﺶ ﮐــــــــــﻮ؟؟
ﻭﺷﻤﺎ ﻣﯿﮕﯿﺮﯾﻨﺶ !

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:45
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﮐﭙﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ
.
.
.
.
.
.
ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ، ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ... ﻭﺍﻻ ارث بابام که نیس...
منم از یه جایه دیگه کپی می کنم....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا پسری که پورش زیر پاتِ و ویلا دوبلکس تو الهیه تهران داری و هرشب سولار و باشگاه میری و مهمونی میگیری و مست و پاتیل با در و دافا میری خزرشهر یا دامون ساحلی کیش عشق و صفا و فکر میکنی خیلی شاخی.... و دختر خانومی که دماغت عملیه و لبات پروتـزه و همه جاتُ جراحی کردی و هزار قلم آرایش میکنی و هر شب میری مهمونی و با اون آقا پسر بالاییه دوست شدی و تو هم فکر میکنی خیلی شاخی....!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جفتتون درست فکر میکنید, دارندگی و برازندگی... والا
امیدوارم زندگی خوبی با هم داشته باشید.. واسه ما هم دعا کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:38
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تحقیقات نشان میدهد که استعمال واژه"پر رو"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
از طرف دختران به معنای آخ جون می باشد!

4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

طرف تو سرازیری دنبال اتوبوس میدویده....
.
.
.
.
.
.
یكی سرشو از تو همون اتوبوس میاره بیرون به مسخره میگه: خودتو پاره نکن نمیتونی برسی!!
طرف میگه: دهن همَتون سرویسه ...دعاکن برسم... بدبخت من راننده اتوبوسم..!!:))


کوتا
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:34
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به زنی كه همیشه میدونه شوهرش

كجاست چی میگن؟
.
.
.
.
.
بیوه


دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:15
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختره 13 سالشه..پست گذاشته:

خیلی سخته ببینی عشقت دستاش تو دستای یکی دیگست!!





من 13 سالم بود پشت کمدمو به امید پیدا کردن یه راهی به سمت نارنیا بررسی میکردم!!:))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:07
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ