یافتن پست: #بی

Neda-Banoo
Neda-Banoo
در Lyrics
دوتا لَش رویِ هَم شَب رویِ تَخت "صُبح بَعدِ جَنگ جایِ چَنگ رویِ مَن"... با هَم خوب بودیم ما دوتا وُ رول میپیچیدیم وُ با هَم میکِشیدیم مِثِه مَغزایِ هَنگ... حصین . سامی بیگی - "ببین کاراتو"
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 18:04
+6
Neda-Banoo
Neda-Banoo
ماکه قراره پروانه شیم بزار دنیا تا میخاد پیله کنه...
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:19
+7
Neda-Banoo
Neda-Banoo
در Lyrics
آدَمَک سَلام , کُجایِ قِصّه ای / آهَنَم الان , دوراهِه زِندگیم // از وَقتی رفَتی مَن دارَم لا ، * فیلتِرا * میخوابَم / اَلحَق که سَختی مَشتی ، مَن یِه خورده بی اِرادِه ام // یِه بی اراده اَما سِزامو دادَم .......
آخرین ویرایش توسط neda74 در [1392/10/13 - 17:26]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:13
+8
Neda-Banoo
Neda-Banoo
الهی باخاطری خسته دل ب کرم تو بسته دست از اساتید شسته ودرانتظارنمرات نشسته ام پاس شوندکریمی پاس نشونحکیمی نیفتم شاکرم بیفتم صابرم نه پای گریز از امتحان دارم نه زبان ستیزبااستاد الهی دانشجورا چه شاید واز اوچه باید؟دستم بگیر یا ارحم راحمین
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 17:12
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
تو چه میفهمی از روزگارم.....

از دلتنگی ام....

گاهی به خدا التماس میکنم....

خوابت را ببینم...

میفمی؟!!!

فقط خوابت را..........
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 14:45
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدایا شر این امتحانارو کم کن از سر ما
الهی آمین
10 دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 14:36
+5
mohammadsh91
mohammadsh91
مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم ن ازرفتن کسی دلگیر!توهم که یادمانکردی بیکسی هم عالمی بارد
دیدگاه  •   •   •  1392/10/13 - 00:33
+6
xroyal54
xroyal54
وقتی یه زن بهت گیر میده
ازت جواب میخواد
حسودیش کلافت کرده
خوشحال باش !!
چون عاشقته
داره واسه داشتنت می جنگه
اما وای به حال روزی که
ساکت شه
اوج گیردادنش بشه یه کلمه :
هر جور راحتی
یعنی دل کنده
یعنی احساسِ خطر
موافقیـــــــد ؟
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 23:54
+8
xroyal54
xroyal54
تفاوت دانشگا قبول شدن دخترا و پسرا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دختر اولی: آخ جون بلاخره دانشگا قبول شدم
دختر دومی: مبارک باشه محیطش چجوریه سطح آموزشیش بالاست؟
دختر اولی: آره خیلی خوبه سطحشم خیلی بالاست از لحاظ اموزش
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا پسرا
پسر اولی: آخ جون بلاخره دانشگاه قبول شدم
پسر دومی: مبارک باشه دخترم داره؟
پسر اولی: اوف بیا ببین چه دافایی داره حاجی ، اصن هتله لامصب :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 23:49
+8
melika
melika


نه به دیروزهایی که بودی فکر می کنم


 


نه به فرداهایی که شاید بیایی!!


 


می خواهم امروز را زندگی


 


کنم...


 


خواستی باش...


 


نخواستی نباش...!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/12 - 22:07
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ