یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﻋﺰﯾﺰ! ﺩﻭﺳﺖ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﯼ
ﻣﻦ!
ﺷﻤﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻓﺮﺩﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﺩﮐﺘﺮ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺍﯾﻦ
ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺑﺸﯽ! ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﺗﻮ ﮐﻼﺱ ﺑﺎﯾﺪ
ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺖ ﺭﻭ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ؟
ﻧﻤﯽ ﺑﯿﻨﯽ ﺧﻮﺍﺑﯿﻢ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نبودنِ تو
فقط نبودنِ تو نیست
نبودنِ خیلی چیزهاست…
کلاه روی سرمان نمی‌ایستد!
شعر نمی‌چسبد…
پول در جیب‌مان دوام نمی‌آورد!
نمک از نان می رود!!!
خنکی از آب………….
” ما بی‌تو فقیر می شویم ” مادر ….
پس هیچگاه فعل نبودن را صرف نكن...

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 17:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

- مادر شوهره من دارم؟
یعنی آدم اینقدر خونسرد؟!
نباید بیاد بگرده منو واسه پسرش پیدا کنه؟! :|

والا من به خاطر پسر خودش می گم. وگرنه من که دارم درسمو می خونم! :))))

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:08
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 15:04
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دامن چیست !؟

پوشش پایین تنه
زیرنداز همراه
حوله
خشک کردن ظروف غذا
گرفتن آب بینی
بادبزن
مخفی کردن کادو
هدایت کردن مرغ ها به طرف لانه
و سایر موارد که به عقله ما قد نداد دیگه !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم :

چرا اینقد غذا بی نمکه …؟
گفت :

اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا …

گفتم هاااااا … ! اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه …! خواستم خودت اعتراف کنی … !

داشتم احساس پیروزی میکردم که نمیدونم چرا یه دمپایی خورد تو کمرم

دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه رابطه بدون وحشی بازی که رابطه نیس
با مُتَکا بزنی لهش کنی بدویی دنبالش
آخر سر هم از پنجره پرتش کنی بیرون کصافتِ دوس داشتنی رو
:)
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:39
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آخرین ورژن دعای آخر ترم برای حل مشکلات:

الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی شهریه ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،
الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 14:27
+3
محمد
محمد
ﻫﻮﺍ ﺧﻮﺑﻪ ...
ســـــرده ...
ﺟﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ ...
ﺩﺳﺘﺎﺷﻮ ﺳﻔﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ ...
ﺑﭽﺴﺒﯽ ﺑﻬﺶ ﻭ ﺑﮕﯽ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﯾﻢ ﮔﺮﻡ ﺷﯿﻢ ...
ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﮑﻨﯽ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ
ﻫﺎ ﮐﻨﯽ ﺭﻭ ﺩﺳﺘﺶ
ﻧﮕﺎﺵ ﮐﻨﯽ
ﺗﻮ ﺷﻬﺮ ﻗﺪﻡ ﺑﺰﻧﯽ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺳﺮﻣﺎ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﻣﺮﺩﻡ ﻭ ﻧﮕﺎﻫﺸﻮﻥ
ﺑﯿﺨﯿﺎﻝ ﺗﻔﮑﺮ ﻏﻠﻄﺸﻮﻥ
ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﻣﻌﺮﻭﻑ » ﻫﻮﺍ ﺩﻭ ﻧﻔﺮﺳﺖ !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:29
+5
محمد
محمد
اسمش که پیام کوتاس
.
.
.
.
.
ولی من فک کنم بیشترنامه میفرستم عوض پیام کوتاه!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/6 - 13:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ