من نوکرتم
اقایی
tavalodet mobarak.
مرسی بهار جون
khahesh aaaaaaaaaaaghaaaaaaa...
همه چراغ خاموشا فانوس بیارم؟
عجب!
والا
من نوکرتم

1392/10/6 - 11:32اقایی
1392/10/6 - 11:35tavalodet mobarak.
1392/10/7 - 00:01مرسی بهار جون

1392/10/7 - 17:21khahesh aaaaaaaaaaaghaaaaaaa...
1392/10/7 - 22:02