یافتن پست: #بی

ali23
ali23
در بیارم ببینی؟
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
تا حالا در ندیدی؟
خونتون در نداره؟
تو غار زندگی میکنی؟
.
.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یعنی انقدر پستای من بدجورن که الان 5 نفر اینجا هیچکس نه لایک میکنه نه کامنت میذاری نه پست میذاره هیچی به هیچی
خو دیگه پست نمیذرم.تحریم میکنین چرا
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:42
+4
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بالاخره یه روز خوب میاد که من ....... لکسوز بخرم .... اونوخ دیگه نه جواب کامنت میدم ... نه ادد میکنم ... نه دیگه قصد آشنایی با کسی رو دارم گفتگو واشنایی بیرون از نت هم که دیگه عمرا ::::::)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 18:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چقدر بده که تو میتونی خودتو خر کنی . . .
داغون کنی . . .
بدبخت کنی . . .
اما نمیتونی خودتو بغل کنی ، آروم کنی ، از تنـهـایـی دربیاری . . .
مـــن آرومـــــــم
ولـــــی قــانـــونــــاً داغــــونـــــم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 17:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 17:06
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 16:52
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 16:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باطریِ موبایل من ... موندگاریش بیشتر از " relationship " بعضی رابطه هاست !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 16:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سوال ی اقا پسر
دیروز با دوست دخترم بیرون بودم، تا رسیدم خونه دست كردم تو جیبم دیدم گوشیم نیست!
زنگ زدم كسی جواب نداد!
مسیری رو كه پیاده اومده بودم برگشتم، نبود!
منم جوگیر!!! گفتم خدایا اگه پیدا بشه یه گوسفند میكشم!!!
خلاصه با حال و روز داغون برگشتم خونه، زنگ زدم به دوست دخترم گفتم:عزیزم من گوشیم گم شده، اگه زنگ زدی یا اس.ام.اس دادی جواب ندادم نگران نشو!
گفت : نه عزیزم من نگران نشدم چون گوشیتو توی ماشین من جا گذاشتی. ولی نیوشا جون ومهسا جون و عسل جون تا حالا كلی اس.ام.اس دادن و یه بند هم دارن زنگ میزنن!
فكر كنم اونا خیلی نگرانت شدن.
گوشیتو میندازم تو سطل آشغال كنار در ورودی همون پارک
خراب شده ای كه با توی عوضی توش آشنا شدم.
دیگه هم به من زنگ نزن ..!
باااای ...!
حالا سوال شرعی : من الان باید گوسفند بكشم یا نه ؟

آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1392/10/5 - 16:10]
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 16:09
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از اینایی که هرچقد دلشونو میش[!]ن و ناراحتشون میکنین ولی هیچی نمیگن خیلی بترسین
یه روز بی سر و صدا میرن و شما میمونین و حسرت و یه دنیا پشیمونی !
دیدگاه  •   •   •  1392/10/5 - 16:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ