یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 21:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺍﺳﺘﺎﺩ :ﺩﺭ ﺣﺮﮐﺖ ﭘﺮﺗﺎﺑﯽ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺯﺍﻭﯾﻪ ﺍﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮﯾﻦ ﺑﺮﺩ ﺭﺍ
ﺧﻮﺍﻫﯿﻢ ﺩﺍﺷﺖ؟
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ : ۴۵ﺩﺭﺟﻪ
ﺍﺳﺘﺎﺩ : ﺁﻓﺮﯾﻦ ، ﭼﺮﺍ ؟
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ : ﭼﺮﺍﺷﻮ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﺳﺘﺎﺩ! ﺗﻮﯼ ﺍﻧﮕﺮﯼ ﺑﺮﺩﺯ
ﺍﯾﻨﻄﻮﺭﯾﻪ
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 21:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 20:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 20:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
استاتوس الناز 14 ساله:

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ، ﺭﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻦ ﺩﺭ ﺟﺬّﺍﺑﯿﺖ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪّ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ...
ﭼﻮﻥ ﻫﺮ ﮐَﺲ ﻣﻦ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ
ﭘﯿﺶ ﺧﻮﺩﺵ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﻭ ﭘﺎ ﻧﻤﯽ ﺩﻫﻢ!
|:

ﻏﻠﻂ ﻧﮑﻨﻢ ، ﺷﯿﺮ ﮐﺎﮐﺎﺋﻮ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﺼﺮﻑ ﮐﺮﺩﻩ ؛ ﺁﺧﺮ ﺷﺐ ﺍُﻭِﺭ ﺩﻭُﺯ ﮐﺮﺩﻩ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 20:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو زیبا تو ماه تو بی نظیر تو جزاب تو بهترین تو مهربون تو یه فرشته تو دوست داشتنی ولی من چی؟ یه ادم خالی بند!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 20:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه کلاس جای خوابیدن نیست
پس خونه هم جای درس خوندن نیست!
مگه نه!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:33
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف كلا یه بار تو مهمونی با دبه سركه واسش تنبك زدن اونم خونده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حالا پست گذاشته : همكار عزیزم بنیامین بهادری عزیز
درگذشت همسرت را تسلیت عرض می كنم و فیلان بیسار :|

حالا من با این چیكار كنم ؟؟؟؟

بزنم دهنتو پر خون کنم الاغ ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 19:12
+3
محمد
محمد
زیر بارانم بی چتر …
تنها بینی سرخم لو میدهد
مرا که باریده ام همراه ابرها
اما…
تابلوی قشنگی شده ایم : من و جاده و باران !!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:20
+4
محمد
محمد
آشنا کردن افراد با هم دست ماست....
اما جدا کردنشان نه...
پس بیشتر مواظب باشیم زمان آشنا کردن ها ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/4 - 18:14
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ