بانبودن من!!!!!!!!؟بیخود نوچ،کنارکسی دیگم نیستم
خودم دیدمش
پس بااونم کناربیاددلتتتتتتتتتت
عه وا.تو نیز امدی؟
نه،هنو توراهم!!
از کنار بیا
اهان