یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مثلن هفته پیش زن داییم تو سوپ خامه ریخته بود خیلی خوشمزه شده بود
اومدیم خونه عمم سوپ درست کرد
خواست مثلن روی زن داییمو کم کنه تو سوپ خامه شکلاتی ریخته :|
.
..
.
.
.
هیچی دیگه اینجا اصفهانه ماتو بیمارستان الزهراهستیم ای لا وی یو پی ام سی:

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:45
+2
be to che???!!
be to che???!!

اگر جمعیت مردها منقرض شود چه میشود؟


1. مگه قراره اتفاقی بیافته


2. خارشتر کویر لوت که آفت نداره


3. اکوسیستم به شرایط بدون انگل برمی گردد


4. یه هیولا کمتر دنیا قشنگتر

7 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:43
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
طرف اومده با عصبانیت می گه این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه

بیا تو باهاش حرف بزن …

نفهمیدم داره به من فحش میده یا به یارو .
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مامانم هروقت گوشیش زنگ میخوره به من میگه برو بیارش ...

یه جورایی با Rex احساس همزادپنداری می کنم ...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توخیابون داشتم میرفتم پسره قدش به شونمم نمی رسیدا اصن ی وضعی! اونوقت گفت شماره بدم؟؟ منم گفتم قد بدم؟؟؟؟
ولی اشتباه کردم اصن بد، همونم غنیمت بود فوقش بغلش میکردم میرفتیم بیرون!!!
والااااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

غصه هیچوقت سراغ من نمیاد ،
هیچوقت ؛
در واقع هیچوقت نرفته که بخواد بیاد ، الانم اینجاست
… سلام کن به عمو :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:14
+3
be to che???!!
be to che???!!
می شود باران ببارد؟

همین امشب!

قول می دهم فقط

قطره های پاکش را بغل کنم!
و بی هیچ اشکی
دستهایش را بگیرم
قول می دهم
فقط بویش را حس کنم!
اصلا اگر ببارد
فقط از پشت پنجره نگاهش می کنم
قول می دهم برایش شعر نگویم
فقط... می شود؟
امشب.... ؟

خدایا

دلم به اندازه تمام روزهای بارانی تنگ است...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شکسپیر میگه : لحظه ای که به شدت احساس تنهایی میکنی, مطمئـــن باش یکی دلتــــــــــــ ـنـــــــــــــ ـگــتــــــــــ ـــه ... !!! ... الان من همچین حسی دارم کی دلتنگمه ؟؟!!! خب بیاید بگید لامصبا بزارین شفاف سازی شه منم ازین حال و روز در بیام...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:01
+3
be to che???!!
be to che???!!
انســانها تنهــائیت را پر نمےڪنند …


فقط خلــوتت را مےشڪنند



هر چه انســانهای اطرافت بیشتر باشند ،



خلوتت آشفته تر



و تنهــائیت تنهاتر مےشود...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:00
+3
محمد
محمد
هیچ وقت اگر تو را با کسی ببینم حسودی نمیکنم..!!!
آخه مامانم یادم داده اسباب بازی هامو بدم به بدبخت بیچاره ها....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 16:50
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ