یافتن پست: #بی

xroyal54
xroyal54
دوستان عزیزم...
تو پاییزی که گذشت، اگه دلتونو شکستم، حرفی زدم یا اذیتتون کردم....
بسیار کار خوبی کردم! می خاستم بگم تو فصل جدید هم برنامه همینه....!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 19:53
+10
xroyal54
xroyal54
فانتزی لذت بخشیه وقتی برف میاد با مخاطب ﺧﺎﺻﺖ پیاده ﺑﺮﯼ ﺑﯿﺮﻭﻥ
قدم بزنی، ﺑﭽﺮﺧﯽ. ﻭﻗﺘﯽ ﻗﺸﻨﮓ ﯾﺦ ﮐﺮﺩ... ﻟﭙﺎﺵ ﮔﻞ ﺍﻧﺪﺍﺧﺖ ﺍﺯ ﺳﺮﻣﺎ
ﺑﺎ ﮐﺶ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﻟﭙﺎﺵ ﺗﺎ ﺍﺯ ﺩﺭﺩ ﺑﻤﯿﺮﻩ ﮐصاﻓط دوست داشتنی رو!!! ^_^
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 19:51
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 18:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 18:13
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 18:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 18:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 18:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:56
+2
reza A2
reza A2
همه گی گل پرسپولیس رو دیدید به افتخار هر چی پرسپولیسی جیغ دست هورا////////////
6 دیدگاه  •   •   •  1392/09/28 - 17:52
+5
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ