یافتن پست: #بی

محمد
محمد
دنیات پر احساسه
اما واسه من جا نیست
صد بار منو میبینی
اما حسی پیدا نیست
حتی توی رویاتم
انگار واسه من جا نیست
صد بار منو میبینی
 اما حسی پیدا نیست....
آخرین ویرایش توسط Mohammad در [1392/09/27 - 18:10]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 18:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

نـــــحـــوه بــــهــــم زدن دخــــتــر و پـــســرای ایــــرانــــــی...!

.

.

.

-خیلی پستی دیگه نمیخوام ریختت و ببینم. بای

ـ نمی دونم واسه چی ناراحت شدی اما هرجور راحتی. بای

-نمیدونی؟ نبایدم بدونی معلوم نیست حواست کجا پرته خاک تو سرت. بای

ـ مسخره عوضی حرف دهنت و بفهم اصلآ برو به جهنم. بای

-واقعآ که... انقد راحت میگی برو معلومه یه ریگی به کفشت هست. بای

ـ فعلآ که همه ریگاتو کفش توئه خودت این مسخره بازی رو راه انداختی.بای

-من؟ من؟ تو واست مهم نیست.بمیرم برم. بای

ـ خب وقتی میگی دیگه نمیخوای ریختم و ببینی دیگه چی بگم. بای

-خب من معذرت میخوام

ـ هرچی دلت میخواست گفتی بعد میگی...

-عــــــــــشقـــــــــــــــــــــم؟ منو ببخش دیگه

ـ باشه اما دیگه تکرار نشه ها!!!

-مثلآ تکرار شه چه کار می کنی؟

ـ باهات به هم میزنم

-همون پس دنبال بهونه میگردی من و دست به سر کنی... چیه از من خوشگل تره؟ مایه داره؟

ـ کلآ دیگه نبینمت دورو برم.بای

دوباره از بالا به پایین...

.

والا:)))))))))))))

.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 17:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لطفا هر کی هر ایرادى در من میبینه بگه تا بزنمش :D

والا

من چه ایرادی میتونم داشته باشم؟!

من به این خوبی :)

چقد آدم انتقاد پذیریم من:)))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:51
+6
AmirAli
AmirAli
تا حالا دقت کردین تو فیلمای ایرانی، همیشه وقتی طرف می فهمه بچه دار نمی شه همه بچه ها از ماشینای بغلی و جلویی و عقبی باهاش بای بای می کنن و می خندن!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دقت کردید؟؟؟؟؟؟
اداره آب و فاضلاب :
در روزهای گرم تابستان بهتر است به جای استفاده از کولرهای آبی
از کولرهای گازی استفاده کنید...

اداره برق :
در روزهای گرم تابستان بهتر است به جای استفاده از کولرهای گازی
از کولرهای آبی استفاده کنید...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

عاغا من ناراحتم یه خورده ^_^

چرا میگن من آرزو دارم دکتر بشم چرا میگن من رویامه مهندس بشم ؟؟؟

چرا نمیگن من گرگلی دارم مهندس بشم ؟؟؟

اصلا چرا میگن داره باران میاد ؟؟؟

چرا نمیگن داره گرگلی میاد ؟؟؟

هر چه اسم خوبه دخترا بردن

بعد با اون صدای هویجیشون میگن مردااا حق مارلو خولدن ن ن ن

بترسید از روز رستاخیز که حق گرگلی پای مال کردید ^_^

یه یه یه یه بیتربیت هم خودتونین شروار کردی صورتی بابا بزرگم هم تو حلقتون

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:36
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دوره ی زندگی پسرای ایرانی:
4:1سالگی که از دخترا و حتی از مامانشون خجالت میکشن!
6:2سالگی که از دست بابایی شون در میر برای حموم!
8:3سالگی که دوست دارن با دخترای فامیل بازی کنن!
10:4سالگی که از ژیلت ده بار مصرف شده ی بابایی استفاده میکنن و فکر میکنن مرد شدن!
12:5سالگی که موهاشون رو سیخ میکنن!
14:6سالگی که به دخترا ذل میزنن!
16:7سالگی که ذات پلیدشون شروع به خود نمایی میکنه!
18:8سالگی که...یقشون رو تا کمر بندشون باز میذارن و یکی از گردن بندای مامی رو کش میرن و به گردن میندازن!
20:9سالگی که میفهمن جایی به نام پاتوق هست!
22:10سالگی که میخوان دختر کش بشن!آرایش میکنن .ابرو هارو دستکاری میکنن.موهارو بلند میکنن.دم اسبی هم میبندنش.آها! الان دختر کش شد
24:11سالگی که.....میرن پارتی!
26:12سالگی عاشق میشن!
28:13سالگی ظرف میشورن!
30:14سالگی کهنه ی بچه عوض میکنن!
32:15سالگی کم کم به شکل گاو صندوق در میان!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

بی اف نازی داشتم ...
خوب نگهش نداشتم...
شغال اومد و بردش...
یه جا نشست و خوردش ....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

حالا همه با هم:
دمش گرم!
دمش گرم!
دمش گرم!
دمش گرم!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:18
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 16:03
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ