♥ نگار ♥
گفته بودم :
بی تو سخت می گذرد !
حرفم را پس می گیرم ؛
بی تـــــــــو انگار اصلاً نمی گذرد ... !!!
بی تو سخت می گذرد !
حرفم را پس می گیرم ؛
بی تـــــــــو انگار اصلاً نمی گذرد ... !!!










