یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفته بودم :
بی تو سخت می گذرد !
حرفم را پس می گیرم ؛
بی تـــــــــو انگار اصلاً نمی گذرد ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 15:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﯿﮕﻦ ﺑﻪ پسرایی ﮐﻪ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 5 ﯾﺎ 6
ﺗﺎ ﺩﻭﺱ دختر ﺩﺍﺭﻥ .
.
.
.
ﻭﺍﻡ ﻭلنتاین میدن
راسته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 15:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیشورترین موجود دنیا "دلمه"
روزی هزار تا دلیل و منطق می یارم براش اروم میشه ولی بارم دم دمای شب كه میشه میگه چرا؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 15:08
+4
mohammadsh91
mohammadsh91
معلم برای سفید بودن برگ نقاشیم مرا تنبیه کردو همه به من خندیدن ......امامن خدای راکشیده بودم که همه میگفتن دیدنی نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 14:35
+5
mohammadsh91
mohammadsh91
پشت نویسی کارت عروسی یک لر:حاج حسنعلی و خانواده محترم:بجزپسر وسطی کرمعلی کثافت بی پدرمادر....خاک توسرتون بااین بچه بزرگ کردنتون،اصلأ نمیخواد بیاید
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 14:26
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
12 دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 13:56
+6
mohammadsh91
mohammadsh91
دنیاچیست؟سرزمینی از دردو غم پراز تنهایو بیوفای هرگاه عاشقانه کسی را دوست میداری گرگی به نام تقدیر آن را ازتو میگیرد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 13:15
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
ﺩﯾﺸﺐ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮﺩﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮﻡ ﺩﻋﻮﺍ ﮐﻪ ﺁﺭﻩ ﻣﻦ ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ﺗﻮ ﺑﺎ ﮐﺲ
ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﯽ!
ﺍﻭﻧﻢ ﺁﺧﺮﺵ ﮔﻔﺖ ﺑﺎﺑﺎ ﺍﺻﻼ ﺍﮔﻪ ﺷﮏ ﺩﺍﺭﯼ ﺑﯿﺎ ﺧﻄﺎﻣﻮﻥُ ﻋﻮﺽ!
ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺁﺑﺮﻭﻡ ﺩﺭ ﺧﻄﺮﻩ ﺑﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻧﻪ ﻋﺸﻘﻢ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ
ﮐﺎﻣﻞ ﺩﺍﺭﻡ، ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻟﻮﺱ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﺕ:d
ايناهم پسرن يني {-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 12:43
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
یلدا نام فرشته ای است بالا بلند، با تن پوشی از شب و ستاره

یلدا نرم نرمک با مهر آمده بود ...

با اولین شب پاییز آمده بود

و هر شب ردای سیاهش را قدری بیشتر بر آسمان می کشید

تا آدمها زیر گنبد کبود آرامتر بخوابند .

یلدا هر شب بر بام آسمان و در حیاط خلوت خدا راه می رفت

و لابه لای خوابهای زمین لالایی اش را زمزمه می کرد

گیسوانش در باد می وزید و شب به بوی او آغشته می شد !

یلدا شبی از خدا پاره ای آتش قرض گرفت

آتش که می دانی همان عشق است ؛

یلدا آتش را در دلش پنهان کرد تا شیطان آن را ندزدد.

آتش در وجود یلدا بارور شد

فرشته ها به هم گفتند:

یلدا آبستن است، آبستن خورشید

و هر شب قطره ای از خونش را به خورشید می بخشد

و شبی که آخرین قطره را ببخشد، دیگر زنده نخواهد بود ...

فرشته ها گفتند:

فردا که خورشید به دنیا بیاید یلدا خواهد مرد

یلدا آفرینش را تکرار می کند.

راستی فردا که خورشید را دیدی به یاد بیاور که او دختر یلداست

و یلدا نام همان فرشته ای است که روزی از خدا پاره ای آتش قرض گرف
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 12:07
+6
mohammadsh91
mohammadsh91
اینروزا سیگارمو نصفه میکشم...بیاد رفیقی که همیشه میگفت:ی نخ روشن کن دوتای بکشیم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/27 - 12:01
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ