محمد
مورد داشتیم دختره با کیلیپس رفته بیرون
.
.
.
.
.
.
شهرداری ازش عوارض گرفته گفته طبقه دوم بدون مجوزه
محمد
هپی ولنتاین و درررررد..
هپی ولنتاین و کوووووفت....
هنوووز ولنتاین نیومده
خودشون دوس دختر دارن.
فک میکنن ما هم از اون خانواده هاشیم.
ب من خواستین تبریک بگین 22 بهمنی "مبعثی"تولد امامی"آزادی خرمشهری.......
بیتربیتاااای عامل استکبار
محمد
مورد داشتیم طرف تو جستجوی مطالب "انگری بردز" نوشته,
تو بخش اس ام اس های مذهبی یه حدیث براش پیدا شده.....