یافتن پست: #بی

محمد
محمد
مورد داشتیم دختره اومده از بالا ساختمون بپره خودکشی کنه کلیپسش از این پر پریا بوده الان یه هفته ست رو اسمونه نمیتونه بیاد پایین!^ــــــ^
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 19:12
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دستهایم خالی اند... جای خالی دست او را هیچکس برایم پر نمی کند... راست می گفت "شاملو": "دست خالی را باید بر سر کوبید" ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 18:44
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دُرُســـــــت لَحــــــظه ای کـــــــه تُــو بــاید بِـــری اَسیـر یه اِحسـاس مُبهَــــم شُدی ... ببیــــن بَــــعد یـــــک عُمر پَـرپَــر زَدن چــه جــای بَـــدی عـــاشق هَم شُدیم ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 18:43
+5
alireza
alireza
سلام همه بچه باحالا خوبید؟
آخرین ویرایش توسط alireza-3731 در [1392/09/26 - 18:08]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 17:59
+6
AmirAli
AmirAli
پزشکان معتقد اند که مصرف روزانه یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه ...!

+


+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+


+


خب همین ثابت میکنه که اگه جای یک سیب از "دو سیب" استفاده کنیم، سکته مغزی رو هم ساپورت میکنه....حالا اگه "دوسیب نعناع" باشه که دیگه امراض گوارشی هم سراغمون نمیاد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 17:30
+8
mohsen
mohsen
ﺁﻟﺰﺍﯾﻤﺮ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﺪ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺎﺷﺪ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺛﺎﻧﯿﻪ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﻡ ﻧﯿﻔﺘﺪ ﮐﻪ...ﺗﻮ ﻣﺮﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 16:38 توسط Mobile
+9
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
آخرین ویرایش توسط AsiyE در [1392/09/26 - 16:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 16:35
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اعتماد به نفس پسرا!!!

این یک بیماری مسری در پسران است . اگر برادر و یا دوست پسر و یا پسر شما این بیماری را بگیرد یقین بدانید که در عرض کمتر از یک هفته کل پسران محل را مبتلا میکند پس برای جلوگیری از این بیماری اگر کسی را مشاهده کردید که مبتلا است حتمآ او را قرنطینه کنید.

علایم این بیماری:

۱-:گذاشتن ریشهای نخ قیطونی.
۲-:طرز نگاه کردن به صورت عجیب غریب.
۳-:تکرار جمله ی هوش پسران بیش ازدختران است .
۴-:ایستادن زیاد رو به روی اینه.
۵-:استفاده از جملاتی شبیه همین که گفتم؛حرف من درسته؛حرف مرد حرفه و....
۶-:مخالفتهای پی در پی.
۷-:پایین بردن شخصیت دختران برای تقویت روحیه.
۸-:خواندن اشعار پر محتوا از قبیل پسرا شیرن مثه شمشیرن(دوپینگ).
۹-:روزی ۵۰ دفعه شنیدن پسر پسر قند عسل توسط مامان جون یا کاست ضبط شده توسط مامان جون.
۱۰-:خواندن کتاب هایی از قبیل:


چگونه اعتماد به نفس خود را بالا بریم؟
انرژی درمانی
تقویت اراده در ۲۰ روز
من بهترینم
و......

دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:40
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانم های عزیز لطفا جزوات را با خودکاری غیر از آبی ، مشکی و حداکثر قرمز ننویسید
موقع کپی گرفتن ، بدجور میوفته !
در صورت تکرار این عمل جزوه اصلی از شما گرفته خواهد شد و کپی ها را تحویلتان خواهیم داد
با تشکر ، جمعی از دانشجویانِ نمونه !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:22
+7
mohsen
mohsen
این جمله وصف حال خودمه!:'(

ﻭﻗﺘﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺩﻭﺳﺶ ﺩﺍﺭﯼ ﺣﺴﻮﺩ ﻣﯿﺸﯽ... ﺣﺴﺎﺱ ﻣﯿﺸﯽ... ﭼﺸﻢ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﮕﺎﻫﺎﯼ ﺑﻘﯿﻪ ﺭﻭ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻬﺶ ﻧﺪﺍﺭﯼ... ﭼﺸﻢ ﻧﺪﺍﺭﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺑﺎ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ... ﺍﯾﻨﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﻣﺎ ﺍﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺷﺪﯾﻮ ﺍﻟﮑﯽ ﺑﻬﺶ ﮔﯿﺮ ﻣﯿﺪﯼ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/26 - 12:14 توسط Mobile
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ