یافتن پست: #بی

محمد
محمد
فلفل نبین چه ریزه بشکن بریز تو آبگوشت وانگهی دریا شود.:|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:29
+5
محمد
محمد
ممکنه نشه برگشتو"آغاز"خوبی داشت...
ولی میشه"تغییر"دادوپایان خوبی داشت...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگه بچم ۲ قلو بشه یکی دختر یکی پسر

اسم دخترمو میزارم بینا اسم پسرمم میزارم موسی :

.

.

.

.

.

.

.

.

بعد موقع ناهار داد بزنم بیناموسا ناهار حاضره ...!!! :)))
خلاقیتم توی حلقتون

دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:25
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

طﺮﻑ ﺍﻭﻣﺪ ﮔﻔﺖ 900 ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﺩﺍﺭﯼ







ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺎﺩ ۳ ﺗﺎ ﺷﻮ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ؟







ﮔﻔﺘﻢ 900 ﺗﺎ ﺭﻓﯿﻖ ﻭ ۱ ﺟﻨﺎﺯﻩ !







ﻧﺒﯿﻨﻢ ﮐﺴﯽ ﺩﺳﺖ ﺑﻪ ﺭﻓﯿﻘﺎﻡ ﺑﺰﻧﻪ ﻫﺎ







نوکر تک تک رفیقامون هستیم


دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:22
+4
mohsen
mohsen
آدما باید یکیو داشته باشن که هر وقت خسته
پکر
داغون
عصبیو
مریض
بودی ازت نپرسه چرا؟فقط دستت رو بگیره و بگه :بلند شو بریم یه دور بزنیم،دوست ندارم این شکلی ببینمت....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:00 توسط Mobile
+7
mohsen
mohsen
فقط ....دوری نیست که ..دل آدم رو می سوزونه ...!!بودن ... و مال تو نبودن ...دردش بیشتره ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:54 توسط Mobile
+6
محمد
محمد
آدم وقتی فقیر میشود خوبیهایش هم حقیر میشوند اما کسیکه زر دارد یا زور دارد عیبهایش هم هنر دیده میشوند و چرندیاتش هم حرف حسابی به حساب می آیند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:41
+5
محمد
محمد
اگرچه شمعی و از سوختن نپرهیزی.
نبینمت که غریبانه اشـــــــــــک میریزی.
هنوز غصه‏ی خود را به "خنــــــــــــــــــــــــــده" پنهان کن
بخــــــــــــــــــند،گرچه تو با خنده هم غم‏انگیزی....
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 20:27
+4
mohsen
mohsen
ای کاش میشد امشب قبل از خواب یہ گوشہ ای نوشت:
خدایا از آدمای دنیات خستم...
فردا بیدارم نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 19:58 توسط Mobile
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ