♥ نگار ♥
از دلم پرسیدم چرا شب ها خواب به چشمانم نمی آید؟
گفت :حرف مفت نزن...
چون بعد از ظهرها می خوابی!
الکی ادای آدمای عاشقو در نیار....
-__-
گفت :حرف مفت نزن...
چون بعد از ظهرها می خوابی!
الکی ادای آدمای عاشقو در نیار....










