یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم: اونقد بی پولی بهش فشار آوورده بود که تو " GTA " مسافر کشی می کرد!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 20:37
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه دختره متولد ۱۳۸۰ برداشته استاتوس زده :
دلم برای دوران کودکیم تنگ است …
آن زمان که معنای عشق را نمیفهمیدم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به نظر شما چه جوری بکشمش که طبیعی به نظر بیاد؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 20:35
+5
AmirAli
AmirAli
به دختر خالم گفتم تل (tel) جدیدتو بده داشته باشم...
خدا شاهــــده
خدا شاهــــده
خدا شاهــــده
تل سرشو از توو مووهاش درآورده میگه بیا ، مفت خریدم ، تازه رنگای دیگشم داشت!!!

من:|
دخدر خالم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 20:12
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
روز های عجیبی است ، دل چیزی می خواد و عقل چیز دیگر
کاش عقل و دل را آشتی بود یا این روزها را پایانی نزدیک
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 18:56
+4
AmirAli
AmirAli
خداحافظی ات
عجب خرابه ای به بار آورد
نگاه کن
مدتهاست در تلاشند مرا از آوار تنهاییم بیرون کشند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 09:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

به نام حلقه ی دار و به نام آخرین محکوم ! .

به نام خون ناحق و به نام کفتری بر بوم ! .

به نام روز تیربارون، به نام لیلی و مجنون ! .

به نام ناله ی مادر ، به نام گریه ی خواهر ! .

به نام بغض نشکسته ، به نام پدری خسته ! .

به نام ترکش و دشنه ، به نام مردم گشنه ! .

به نام جنگ و آتش ، به نام تیر آرش ! .

به نام پیکر بی جان ، به نام خون و آب و نان ! .

به نام پاک آزادی ، به نام روز آبادی ...


دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 08:37
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 08:34
+3
محمد
محمد
مارسم دوستیمان مثل نان نیست!
که گرمش در سفره دل باشد
وسروبیاتش سهم،
نمکی!چه درگرمای حضورت
چه درسرمای نبودنت
دوستت دارم.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/23 - 23:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/23 - 21:55
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر بودن که جرم نیست !!!



.



.



.



.



.



.



یک بیماریست...!!!



بیایید با آنها مهربانانه تر رفتار کنیم...!!! ..
دیدگاه  •   •   •  1392/09/23 - 21:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ