AmirAli
یارو ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻣﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻏﺶ ﻏﺶ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ
ﻣﯿﮕﻦ: ﭼﯽ ﺷﺪﻩ؟
ﻣﯿﮕﻪ: رفتم مغازه اسگلشون کرد م
میگن: چی کار کردی….؟
میگه: ﭘﻮﻝ ﺩﺍﺩﻡ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﺨﺮﯾﺪﻡ
AmirAli
دوس دخدرم گــف :برو یه نوشیدنی واسم بگیر گفتم
سهیل: كولا یا پپسی ؟
دافی: كولا
سهیل: دایت یا عادی ؟
دافی: دایت
سهیل: قوطی یا شیشه ؟
دافی: قوطی
سهیل: كوچك یا بزرگ ؟
دافی: اصلا نمیخام .. واسم اب بیار
سهیل: معدنی یا لوله كشی ؟
دافی: اب معدنی
سهیل: سرد یا گرم ؟
دافی: میزنمتـــــــــا
سهیل: با چوب یا دمپایی ؟
دافی: حیووووووووووووووون
سهیل: خر یا سگ ؟
دافی: گمشو از جلو چشام
سهیل: پیاده یا با دو ؟
دافی: با هرچی بــــــرو فقط نبینمت
سهیل: باهام میای یا تنها برم ؟
hamed noori
وصیت کردم سنگ قبرم رو دیجیتالی کنن، هرکی اومد بجای فاتحه یه لایک بزنه دلم شاد بشه اون دنیا تا زنده هستم که لایک نمیکنین حداقل بیاین سر قبرم یه لایک بزنین
ووووووووووواااااااااااااااااااااااالللللللللللللللااااااااااااااااااااااا به قرعان
hamed noori
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻗﻄﺮﻩ ، ﻟﯿﻮﺍﻧﯽ ﻟﺒﺮﯾﺰ
ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻼﻡ ، ﻗﻠﺒﯽ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﻭ
ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ، ﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﺎﺑﻮﺩ
ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺑﯽ ﻣﻬﺮﯼ ، ﺩﻟﯽ ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﻌﻀﯽ ﯾﮏ ﻫﺎ ﺑﺎﺷﯿﻢ !
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﭼﯿﺰﻧﺪ ، ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﻧﺪ …