یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو اتاق من کسی جرأت نداره چیزی رو از رو زمین برداره…
آخه وختی سوسک میبینم نمیکشمش !
بزرگترین چیزی که دم دستم باشه میذارم روش تا اون زیر با خودش خلوت کنه و تو سکوت بمیره …
همچین آدم دلرحمی هستم من! :|:
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 15:28
+4
AmirAli
AmirAli
بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده رو ابرا
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 13:54
+5
AmirAli
AmirAli

مورد داشتیم میخواسته لپ تاپ رو خاموش کنه رفته از پریز کشیده بیرون دیده خاموش نشده رفته فیوزو قطع کرده!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 11:54
+8
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 10:11
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥



به یه شماره ناشناس اسمس دادم: خیلی بیشعوری عوضی!! جواب داده: ببخشید شما منو از کجا میشناسید؟!



دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 22:47
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:51
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

تمام طعم لذت با تو معنی میشود ، وقتی تعبیر عسل ترین رویا آغوش تو باشد


دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:39
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

شبیه ماه هستی
نه میشود در آغوشت گرفت
و نه آنسوی تو را دید
تنها میشود در تو گم شد
که شدم


دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

از این به بعد به جای واژه ی بیگانه lol از کلمات زیر استفاده کنید:

ماخ :مردم از خنده

تاخ:ترکیدم از خنده

سشاخ : سرویس شدم از خنده

پشاخ: پخش شدم از خنده

پشکاخ: پهن شدم کف اتاق از خنده...!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:16
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
تا چن وقت دیگه پشت کامیونا مینویسن : رفیق بی کلیپس ، مادر !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ