یافتن پست: #بی

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
آهسته "بیا "

چیزی هم " ننویس "

"لایک " را هم فشار نده

همان که "بخوانی " بس است...

لامصب من به "بی محلی های تو "عادت دارم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 23:31
+8
محمد
محمد
روزگار عجیبیست.هر موفقیتی که به موفقیت هایت اضافه میشود یا یکی از دوستانت کم یا یک دشمن اضافه میشود.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 23:28
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سوال :چرا مردم حرف زدن با دهن پُر رو بی ادبی و بی کلاسی می دونن ولی حرف زدن با مغز خالی رو نه؟؟!!:/ واقعن چرا؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:52
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:50
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ادم بایـــــــد واســـه خوابیـــــــدنش یـــــــه برنامـــــه ای داشــــــته باشه یـــــــه بوســـــی ی بغـــــــلی ی ل... لـــپ تـــاپ کــــه نیســــــتیم همینطـــــوری درمـــــونــــو ببنــــــدی خامــــــوش شیـــــم!!!!!!!!!! والاا!
بد میگم؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:33
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از سختترین انتخابهای زندگی من این بود که وقتی میرم نوشابه شیشه‌ای بخرم اونی رو بردارم که از بقیه بیشتر داره :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا تو تبلیغات این خوراکی ها(پفک و بیسکوییت و بستنی و...) همهشون دروغ میگن، فقط ساقه طلایی راس میگه...اصن از این براده های چوب داخل بیسکوییتهاش قششششنگ مشخصه که از ساقه یه درخت خوب درستشون میکنن...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اون پسرایی که وقتی یه روز نمیبینیشون اعصاب واست نمیمونه !

اون پسرایی که شب پشت تلفن دوتایی خوابتون میبره!

اون پسرایی که باهاشون میری شمال و دیگه دلت نمیخواد برگردی!

... اونایی که بهت زنگ میزنن قـــــــــــــند تو دلت آب میشه!

همونا که صداشون مردونست !

همونایی که وقتی کنارت نشستن بهت sms میدن دوست دارم !

اونایی که بد دهن نیستن وقتی فحش ازت میشنون میگن بی ادب !

اونایی که قربون صدقه می رن دلت ضعف می ره !

همونایی که وقتی از دور می بی[!] قند تو دلشون آب می شه و یه لبخند میاد گوشه لبشون !

نه ....

نسلشون منقرض نشده!

هستــــــــــــن ولی کمن !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خسته شدم از آدمایی که می گن:



“تو خیلی خوبی” ، “من لیاقت تو رو ندارم”



بی لیاقت های عزیز !



حداقل واسه دلیل رفتنتون یه ریزه خلاقیت به خرج بدین ..

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 22:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از این به بعد رفتید خواستگاری به جای شیرینی حتما



یه کیلو گوجه سبز با خودتون ببیرید



" بعلــــه " رو گرفتید ؛ کامــلا تظمینـــی ..!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 21:31
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ