یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 18:30
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

شعر یعنی با تو تا تنـــــــــها شدن


شعر یعنی پشـــــت غم رسوا شدن


شعر یعنی التـــــــــــهاب لحظه ها


شعر یعنی خنده ها و گریـــــــه ها


شعر یعنی یک سفر تا نیســــــــتی


شعر یعنی پای من می ایســــتی ؟


شعر یـعنی واژه واژه انتظــــــــار


شعر یعنی حرف حــق در اوج دار


شعر یعنی یک نفس تنها شـــــــدن


شعر یعنی این دو من را مــا شدن


شعر یعنی گــریه و فریادهـــــــــا


شعر یعنی خیزشـــــی در یادهــــا


شعر یعنی طعم شیرین نفــــــــــس


شعر یعنی پر کشیدن از قفــــــــس


شعر یعنــــی یادگار خســـــــتگی


شعر یعنی آخـر دل بستــــــــــگی


شعر یعنی خاطــــــــرات سوخته


شعر یعنی شـــــمع شب افروخته


شعر یعنــــی یک ورق دل واپسی


شعر یعنی هق هقــی در بی کسی


شعر یعنی ترس این نا گفــــته ها


شعر یعنی درد اینجا خـــــــفته ها


شعر یعنی تا شــــــــــقایق زندگی


شعر یعنی با خدا تا بنـــــــــــدگی


شعر یعنی تا نــــــــــهایت سادگی


شعر یعـــــــــــنی داغ یک دلدادگی


شعر یعنی یک غزل تا گفتــــــــگو


شعر یعــــــنی مردن اندر پیش رو


شعر یعنی ســـــــــــوزها و دردها


شعر یعنــــــــــی اشک و آه مردها


شعر یعنی یک امــــــــــــید گم شده


شعر یعنی شــــــــهره ی مردم شده

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 18:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 18:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:56
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیروز مامانم برای نهار یه مرغ درسته ی بزرگ رو گذاشته بود تو فر بعد برای اینکه خلاقیتش رو به رخ بکشه یه چندتایی بلدرچین کوچولو هم گذاشته بود کنارش و یه بلدرچین هم تو شیکمش ؛ خلاصه نشستیم سر سفره خواهرم قاشق رو زد تو سینه مرغه یوهویی بلدرچینه از توی شیکم مرغه پرید بیرون و چنان جیغ ۲۴رنگی زد که همسایه بغلی زنگ زد به آتشنشانی و ۱۱۰ !

بهش میگم چته ؟ میگه نیگا کن این مرغ بدبخت جوجه داشته تو شیکمش …

هیچی دیگه از ظهر دارم تیکه های سفره رو که گاز زده بودم از لای دندونام در میارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:23
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میگن نوشیدن شیر آدم رو قوى مى كنه!

تو ٤ تا لیوان شیر بخور و ببین مى تونی دیوار رو جابجا كنى !؟

نمى تونى دیگه ..!

حالا یه لیوان ویسكى بخور!

دیوار خودش جابجا مى شه ..!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 17:11
+2
بهناز جوجو
بهناز جوجو

تازگیا هرکی میگه دوسِت دارم ، خندم میگیره ! بی اراده میگم : تو دیگه چی میخوای ؟؟؟

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 16:45
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

آلـــیــــس کجایی؟! بیا ...اینجا عجیب ترین سرزمین دنیاست ...

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 16:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چرا هروقت من دلم برا یه بدبخت بیچاره ای میسوزه بهم میگن دلت برا خودت بسوزه؟ ینی انقدر من بدبختم که باید برم به حال خودم بسوزم؟!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 16:40
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آقایون وقتی یه خانم بهشون میگه سردمه به سه دسته تقسیم میشن:

۱- زرنگایی که بغلشون میکنن

۲- اونایی که ژاکتشونو میدن...

۳- دسته سوم به دو دسته تقسیم میشن :-احمقایی که میگن :منم سردمه! -بیشعورایی که میگن :هیچم سرد نیست!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/21 - 16:38
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ