یافتن پست: #ترم

ebrahim
ebrahim
یه دوس دخترم نداریم که واسه سال نو لباس بخره واسمون بعد با لباسای جدیدم برم جلو دوستام تا بخوام کلاس بذارم که لباسای تنمون دوس دخترم واسم خریده دوستام بگن [!]م به اون سلیقت با این لباس پوشیدنت!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 15:29
+7
ebrahim
ebrahim
دیشب رفتم استخر, بعد از شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تا اس ام اس از دوس دخترم:
اس ام اس ۱: عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟
اس ام اس ۲: انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی.
اس ام اس ۳: همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو!
اس ام اس۴: کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟
اس ام اس ۵: تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت. گمشو برو پیش همون دختر عموی…
اس ام اس۶: راستی اینم میگم که بسوزی منو دوستت سعید دو ماهه رابطه داریم…. بای
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 11:53
+6
ebrahim
ebrahim
یه دوست پسرم ندارم که ......... اه حواسم نبود مگه من دخترم ؟!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
دکتر علي شريعتي هنگام اشتباه کردن :|
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:29
+6
-1
Alireza
Alireza
فقط یه زن ایرانی
درباره زندگی دخترش میگه: شوهرش خیلی خوبه همش میبرتش مسافرت و تو خونه هم خیلی کمکش میکنه حتی پوشک بچه را هم خودش عوض میکنه ، دخترم خوشبخت شد واقعا!
درباره زندگی پسرش میگه:بیچاره هر چی پول در میاره باید خرج سفرهای خانم کنه!
از سر کار هم که خسته میاد خونه خانمش کلی ازش کار میکشه حتی زورش میاد پوشک بچشو خودش عوض کنه، پسرم بد بخت شد واقعا!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 10:26
+5
Alireza
Alireza
یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده

اینه که این آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت

مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 09:39
+6
مهسا
مهسا
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی،
به رختخواب بری ؛
هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی ...
هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد ،
دوست ‌دخترت نیست
و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی
نه به پیدا کردن یک مكان خالی...
اونوقت میتونی
روی همراهی و همدلی من به عنوان جنس مخالفت حساب کنی...........!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/27 - 01:23
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فرارسیدن نوروز را به شماوخانواده محترمتان...
بعدا تبریک میگم هنوز زوده
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 20:56
+8
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
حیف نون یه ماشین صفر میخره، بلافاصله زنگ میزنه به 110 میگه فرمون، دنده، کلاج، گاز و ترمز ماشینم نیست، کلاه سرم گذاشتن! پلیس میگه تو حیف نون نیستی؟ میگه چرا، میگه صندلی عقب نشستی، برو صندلی جلو بشین!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 19:43
+4
mah3a
mah3a
بوی عیدی بوی توت بوی کاغذرنگی
بوی تند ماهی‌ دودی وسط سفره‌ء نو
بوی یاس جانماز ترمــــــه‌ی مادربزرگ
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:33
+5
mah3a
mah3a
يه دوست پسرم ندارم که ......... اه حواسم نبود مگه من دخترم ؟!!
.
.
.
.
.
.
.
دکتر علي شريعتي هنگام اشتباه کردن :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/26 - 18:19
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ