یافتن پست: #تنها

mah3a
mah3a
تنهايــــي را ترجيـــح ميدهـــم ؛ به تن هايـــي كه روحشــان با ديگـــريست ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 02:24
+7
mehdi
mehdi
چقدر خوبه ادم یکی رو دوست داشته باشه
نه به خاطر اینکه نیازش رو برطرف کنه
نه به خاطر اینکه کس دیگری رو نداره
نه به خاطر اینکه تنهاست و نه از روی اجبار
بلکه ...
به خاطر اینکه اون شخص
ارزش دوست داشتن رو داره ♥♥
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 01:47
+7
ronak
ronak
آنقدر پیش این و آن از خوبی های نداشته اش گفتم که...
وقتی سراغش را میگیرند،شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 00:02
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
یاد گرفتم که
1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود .
4. تنهایی را به بودن در جمعی که دو زار ارزش نداره رو ترجیح دهم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 23:02
+6
ali rad
ali rad
اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 22:51
+3
ali rad
ali rad
· من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 22:48
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
نامه ای به خدا
یك روز كارمند پستی كه به نامه هایی كه آدرس نامعلوم دارند رسیدگی می كرد

متوجه نامه‌ای شد كه روی پاكت آن با خطی لرزان نوشته شده بود نامه ای

به خدا ! با خودش فكر كرد بهتر است نامه را باز كرده و بخواند...در نامه این طور

نوشته شده بود :

خدای عزیزم بیوه زنی 83 ساله هستم كه زندگی‌ام با حقوق نا چیز باز نشستگی

می گذرد. دیروز یك نفر كیف مرا كه 100دلار در آن بود دزدید. این تمام پولی بود كه

تا پایان ماه باید خرج می كردم. یكشنبه هفته دیگر عید است و من دو نفر از

دوستانم را برای شام دعوت كرده ام. اما بدون آن پول چیزی نمی توانم بخرم.

هیچ كس را هم ندارم تا از او پول قرض بگیرم. تو ای خدای مهربان تنها امید من

هستی به من كمك كن ...

كارمند اداره پست خیلی تحت تاثیر قرار گرفت و نامه را به سایر همكارانش نشان

داد. نتیجه این شد كه همه آنها جیب خود را جستجو كردند و هر كدام چند دلاری

روی میز گذاشتند. در پایان 96 دلار جمع شد و برای پیرزن فرستادند ...

همه كارمندان اداره پست از اینكه توانسته بودند كار خوبی انجام دهند خوشحال

بودند. عید به پایان رسید و چند روزی از این ماجرا گذشت.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 21:36
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:54
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
she
بيچاره اوني نيس كه تنهاس،
اونيِ كه همه فِكر مي كنن تنها نيس....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:38
+9
sasan pool
sasan pool
بوسه یعنی لذت دلدادگی / لذت از شب لذت از دیوانگی
بوسه آغازی برای ما شدن / لحظه ای با دلبری تنها شدن
بوسه آتش می زند بر جسم و جان / بوسه یعنی عشق من با من بمان . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:33

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ