یافتن پست: #تنها

mah3a
mah3a
عــادت مي کــنیم به داشتن چيزي و سپس نداشتنش ..
به بودن کسي و سپس به نبودنش ...
تنها عادت مي کنیم..امـــا فــــرامــوش ، نــــه
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 19:06
+4
mah3a
mah3a
ز استاد دينى پرسيدم عشق چيست؟ گفت حرام است.
از استاد هندسه پرسيدم عشق چيست؟ گفت نقطه اى كه حول نقطه ى قلب جوان ميگردد.
از استاد تاريخ پرسيدم عشق چيست؟ گفت سقوط سلسله ى قلب جوان.
از استاد زبان پرسيدم عشق چيست؟ گفت همپاي love است.
از استاد ادبيات پرسيدم عشق چيست؟ گفت محبت الهيات است.
از استاد علوم پرسيدم عشق چيست؟ گفت عشق تنها عنصري هست كه بدون اكسيژن مى سوزد.
از استاد رياضي پرسيدم عشق چيست؟ گفت عشق تنها عددى هست كه پايان ندارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:58
+4
mah3a
mah3a
گران ترین هدیه به زن توجه است

توجــــــــهی مداوم
.
.
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 18:51
+5
mah3a
mah3a
فقط تو نیستی که منو شکستی
فقط تو نیستی که باهام نموندی
تو این شب و روزای بی هیاهو
فقط تو نیستی که منو سوزوندی
من همیشه به هرکی دل سپردم
ازش فقط یه خاطره برام موند
این همه تنها شدن و شکستن
منو دیگه از هرچی عشقه ترسوند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 16:02
+2
arman
arman
دوستت دارم" جمله به افتضاح کشیده شده ای است که: مردان فاحشه آن را در گوش زنانی زمزمه می کنند که تنها رسالتشان یک شب هم بستری ست... و در انتهای این هم آغوشی هر زن تنها خطی خواهد شد در انتهای چوب خطهایشان
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 15:59
+1
mah3a
mah3a
تو تنها نمی‌مانی ای مانده بی من
تو را می‌سپارم به د‌ل‌های خستــه
تو را می‌سپارم به مینای مهتــــاب
تـــو را می‌سپارم به دامان دریـــــــا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 13:19
+3
sasan pool
sasan pool
ای کاش نیازمندی های روزنامه دست من بود تا توی آگهی هاش می نوشتم به تو نیاز دارم ......‬



حالم بده . . . .

امروز بدتر از دیروز . . . .

هیچکس همراه نیست . . . . تنهای اول
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 11:57
+2
mah3a
mah3a
فال روز (11 اسفند- 2مارچ)

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره "بله" یا "نه" بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت‌هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می‌توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که "خلاق و مبتکر" باشید. این کار آنقدرها که به نظر می‌رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 11:38
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
یه روز یه تركه اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.. ؛ خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛ یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت آزاد زندگی کنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 10:05
+4
sasan pool
sasan pool
برای اخرین بار خدا نگهدار
برو ولی خاطراتمو نگه دار
برو عزیز گریه نکن دلم میگیره
فقط بدون اینجا یکی برات میمیره
بعد تو عشق دیگه برای من حرومه
برو ولی بدون دیگه عمرم تمومه
برو فقط فکر نکنی کسی ندارم
هیچ موقع تنها نمیشم خدا رو دارم
به تو میگم یک کلمه
دوستت دارم یک عالمه
برو حرفات تو گوشمه
برو یادت تو دلمه
توی چشمام نگاه نکن
دست منو رها نکن
دیگه بسه گریه نکن
برای اخرین بار خدانگهدار ،خدانگهدار{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-
دیدگاه  •   •   •  1390/12/11 - 10:04
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ