mah3a
عــادت مي کــنیم به داشتن چيزي و سپس نداشتنش ..
به بودن کسي و سپس به نبودنش ...
تنها عادت مي کنیم..امـــا فــــرامــوش ، نــــه
mah3a
گران ترین هدیه به زن توجه است
توجــــــــهی مداوم
.
.
arman
دوستت دارم" جمله به افتضاح کشیده شده ای است که: مردان فاحشه آن را در گوش زنانی زمزمه می کنند که تنها رسالتشان یک شب هم بستری ست... و در انتهای این هم آغوشی هر زن تنها خطی خواهد شد در انتهای چوب خطهایشان
mah3a
تو تنها نمیمانی ای مانده بی من
تو را میسپارم به دلهای خستــه
تو را میسپارم به مینای مهتــــاب
تـــو را میسپارم به دامان دریـــــــا
sasan pool
ای کاش نیازمندی های روزنامه دست من بود تا توی آگهی هاش می نوشتم به تو نیاز دارم ......
حالم بده . . . .
امروز بدتر از دیروز . . . .
هیچکس همراه نیست . . . . تنهای اول
mah3a
فال روز (11 اسفند- 2مارچ)
امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره "بله" یا "نه" بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیتهایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که میتوانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که "خلاق و مبتکر" باشید. این کار آنقدرها که به نظر میرسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.
aB'Bas S
یه روز یه تركه اسمش ستار خان بود، شاید هم باقر خان.. ؛ خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛ یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو برای اینکه ما یه روزی تو این مملکت آزاد زندگی کنیم
آخ گفتی














































1390/12/11 - 19:08 ( لايک توسط 1 کاربر )