یافتن پست: #تنها

sasan pool
sasan pool
همه چیز در مورد ژیان
برای دیدن مطلب به دیدگاه مراجعه کنید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:59
+2
ronak
ronak
بازی روزگار را نمیفهمم!
من تو را دوست دارم.
تو دیگری را......دیگری مرا.......
و همه ما تنهاییم!
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:52
+3
sasan pool
sasan pool
ملاقات با جانشین دوو سی‌یلو
برای دیدن مطلب به دیدگاه مراجعه کنید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:51
+2
sasan pool
sasan pool
فراری مدل ۲۰۱۳هم آمد+تصویر برای دیدن مطلب به دیدگاه مراجعه کنید.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:44
+3
sasan pool
sasan pool
لوح تقدیر جهادگران اقتصاد ملی به سایپا رسید
پرشین خودرو: همزمان با آغاز پروژه ساخت مجتمع تولید خودروی سایپا کردستان گروه خودروسازی سایپا موفق به کسب لوح تقدیر جهادگران اقتصاد ملی در همایش توسعه زیرساخت های اقتصادی در سال جهاد اقتصادی شد.
به گزارش «پرشین خودرو»، گروه خودروسازی سایپا که پس از خصوصی سازی در حوزه هایی چون توسعه فرایندهای کارآفرینی، سرمایه گذاری در مناطق محروم با هدف اشتغال زایی و رشد تولید پایدار؛ پیشتاز صنعت گران کشور بوده موفق به کسب این جایزه شده است.
گروه خودرو سازی سایپا تنها خودرو ساز کشور است که به این موفقیت دست یافته است.
گفتنی است در مراسمی که با حضور مقامات دولتی برگزار شد از تلاشهای گروه خودروسازی سایپا در سال جهاد اقتصادی تقدیر بعمل آمد.
جهاد گری در ساخت آلت قتاله {-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 10:24
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید...
نه برای اینکه دیگران را از خودت دور کنی بلکه برای اینکه ببینی برای چه کسانی اهمیت داری که این دیوار را بشکنند
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:55
+12
ashkan
ashkan
۵) هر ۵ دقیقه یکبار نگویید «دوستت دارم»
افتادن در دام این اشتباه خیلی ساده است، این که بخواهید تند و تند به طرف تان بگویید که چقدر برای تان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید. خسته کردن طرف تان با «دوستت دارم» ها چندان کار رمانتیکی نیست.
احساسات قوی شما ممکن است تنها چیزی باشد که طرف تان را از شما دور کرده است، چون نشان می دهد که گدای عشق و محبت هستید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:54
+5
-1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
گاهي نياز داري
به يه آغوش بي منت
كه تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد
كه وقتي تو اوج تنهايي هستي
با چشماش بهت بگه
هستم تا ته تهش !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:13
+8
gha3m
gha3m
اشتباه نکن
نه زیباییِ تو
نه محبوبیتِ تو
مرا مجذوبِ خود نکرد
تنها آن هنگام که روحِ زخمیِِ مرا بوسیدی
من عاشقت شدم{-35-}{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:23
+3
امید
امید
به یاد دارم , مادر مادربزرگم را که شمشیر ملاقه اش در هوا می چرخید
و فرمان می داد تا قصر سنگی اجاق را
پشت به بادهای دیوانه بسازند !
او پادشاه بی چون و چرای قلمرویی بود که از شمال ُ جنوب
به دیگ سیاهی ختم میشد !
تنها پادشاهی که همه شب هایش را گرسنه می خوابید !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ