یافتن پست: #تنها

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
از تمام عطرهای دنیا


تنها لحظه‌ای


بویی شبیه آغوشت میخواهم


تا هوش از سر این همه


دلتنگی ببرد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:26
+5
mah3a
mah3a
مادر تو تنها بتي هستي كه ...شكسته هايت هم بر من خدايي ميكند...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:01
+3
mah3a
mah3a
لان تو این لحظه چه احساسی داری؟

1-حس دلجویی از یک نفر

2-سرم واسه دعوا درد میکنه
...
3-احساس خجالت و شرمندگی میکنم

4-میخوام گریه کنم

5-دلم میخواد بخندم

6-حس غرور

7- فکر میکنم حرف نزنم بهتره

8-دلشوره دارم دلواپسم

9-دارم میمیرم از خنده

10-یه حس عشقولانه

11-حس میکنم حالم خوب نیست

12-احساس ترس

13-عصبانیم

14-بی خیالی

15-حس انتقام و نفرت

16-مایوس و نامیدم

17- استرس دارم

18-حس میکنم خیلی تنهام

19- احساس خوشبختی میکنم

20-حوصله هیشکی رو ندارم

21- دارم بالا میارم

22-درماندگی و پریشونی

23-سردمه

24-گشنمه

25-دلم میخواد یکیو بکشم

26-منتظرم یه اتفاق خوب برام بیفته

27-پشیمونم

28-دارم حرص میخورم

29-حس میکنم هیچ چیز مطابق میلم نیست

30-احساس شکست میکنم

31-واسه یه موضوعی خوشحالم نمیتونم بگم

32-حس میکنم به هیچ کس اعتماد ندارم

33-انگار دارم عاشق میشم

34-فکرم مشغوله

35- یکیو خیلی میخوام نمیتونم بهش بگم

36-یه هم صحبت میخوام

37-زندگی بهتر ازین نمیشه

38-خودمم نمیدونم چمه

39-حس میکنم به یه مقدار تفریح نیاز دارم

40-حواسم این ور ..اون وره

41- دلم میخواد با یکی برقصم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:00
+2
حمید
حمید
در SMS
خسته ام از این زندان که نامش زندگیست ، پس قشنگی های دنیا مال کیست؟؟؟باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست {-28-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:59
+3
mah3a
mah3a
.......??
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:49
+5
mah3a
mah3a
بیشتر از همیشه
زمانی تنهاییت رو احساس میکنی
که تو جمعی ,
جمعی که به اون تعلق نداری ..!!

مثل الان من :(
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:10
+5
mehdi
mehdi
این روزها...
تنهایی هم مد شده...
همه به هم خیانت می کنند...
و بد داد می زنند که تنهایم....!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:22
+8
نیوشا
نیوشا
من عاشق یه همچین جای دنج و ساکتی ام :)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 18:50
+8
سحر
سحر
تنهایی‌ رو دوست دارم ، چون تنها چیزیه تو این دنیا که آرامش رو بهم میده ، بی‌ هیچ بهایی. و من محتاج آرامشم.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 16:15
+7
حمید
حمید
اگر 4 تکه نان خوشمزه داشته باشید و شما 5 نفر باشید. تنها کسی که از مزه نان خوشش نمی آید, مادر است!!! {-41-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:42
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ