رضا
من از دلواپسی های غریب زندگی دلواپسی دارم و کسی باور نمیدارد که من تنهاترین تنهای این تنهاترین شهرم تنم بوی علف های غروب جمعه را دارد دلم میخواهد از تنهاترین شهر خدا یک قصه بنویسم و یا یک تابلوی ساده که قسمت را در آن آبی کنم حرف دلم را سبز و این دنیای تنهایی بماند یادگار خستگی هایم و میدانم که هر چشمی نخواهد دید شهر رنگی من را چرا که شهر من یک شهر نقاشی است...
رضا
َدر زندگی سه چیز آموختم از عشق رسوایی از دوست بی وفایی از شب تنهایی -;{@
Mohammad Mahdi
ماشقایق های طوفان خورده ایم،سیلی ناحق فراوان خورده ایم،ساقه ی احساسمان خشکیده است،زخم ها از تیغ و طوفان خورده ایم،هیچ کس ویرانیم را حس نکرد،وسعت تنهاییم را حس نکرد،درمیان خنده های تلخ من،گریه ی پنهانیم را حس نکرد ،درهجوم لحظه های بی کسی،درد بی کس ماندنم را حس نکرد
Mohammad Mahdi
آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت ، در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ، خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد ، طعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت
Mohammad Mahdi
هیچ کس بامن دراین دنیانبود،هیچ کس مانندمن تنهانبود،هیچ کس دردی ز،دردم، برنداشت بلکه دردی نیزبردردم گذاشت
Mohammad Mahdi
ارتباط برخی ترانه ها با مسائل شرعی : خوشکلا باید برقصن ( امر به معروف ) ای قشنگتر از پریا ، تنها تو کوچه نریا ( نهی از منکر ) ای خانم کجا کجا ؟ ( مبارزه با مفاسد اجتماعی) یه ماچ داد و دمش گرم( اکرام ایتام ) نمره بیست کلاس و نمیخوام (ایثار)
Mohammad Mahdi
مرا اینگونه باور کن ، کمی تنها کمی بی کس ، کمی از یادها رفته ، خدا هم ترک ما کرده ، خدا دیگر کجا رفته ؟ نمیدانم مرا آیا گناهی هست ؟ که شاید هم به جرم آن ؛ غریبی و جدایی هست
gha3m
الان در چه حالی؟؟؟؟ 1.عاااااااشقم 2.منتظرم تا یکی بیاد قلبش ماله من شه 3.دل شکستم 4.تنهاااااااای تنهاااااام 5.به هرکسی قلبمو دادم تیکه پاره کرد 6.عاااااااشق یکی شدم ولی هنوز بهش نگفتم
gha3m
هیچگاه تنهایت را به حراج نگذار... فصلش که برسد به قیمت میخرند