یافتن پست: #تنها

fatemeh
fatemeh
آدما تا وقتی کوچیکن دوست دارن برای مادرشون هدیه بخرن اما پول ندارن.وقتی بزرگتر میشن ، پول دارن اما وقت ندارن.وقتی هم که پیر میشن ، پول دارن وقت هم دارن اما . . . مادر ندارن!...به سلامتی همه مادرای دنیا... پدرم ، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند ! شرمنده می کند...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 02:12
+4
ronak
ronak
رفتنت... نبودنت... نامرديت... هيچکدوم نه اذيتم کرد نه واسم سوال شد..... فقط يه بغض داره خفم ميکنه... چه جوري نگات کرد که منو تنها گذاشتي؟:؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 00:34
+4
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
روزها میگذرن و هر روز بیشتر به این باور میرسیم که تنها کسی که دلسوز ماست ، کسی نیست جز اونیکه یک عمره هر روز در آیینه میبینیمش
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 23:07
+1
رضا
رضا
تنها غمگین نشسته با ماه در خلوت ساکت شبانگاه اشکی به رخم دوید ناگاه روی تو شکفت در سرشکم دیدم که هنوز عاشقم آه * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 19:49
+2
-1
ronak
ronak
گــــفته باشــــم !.!.! گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که درب را باز نمی کنم! حتی برای "تو"... که سالها منتظرت بودم..!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 22:50
+2
سیمین
سیمین
تنهايم را با تو قسمت مي کنم سهم کمي نيست گسترده تر از عالم تنهايي من عالمي ست غم آنقدر دارم که مي خواهم تمام وصلها را بر سفره رنگين خود بنشانمت بنشين غمي نيست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 11:58
+5
سیمین
سیمین
چون باد خواهد برد با خود روسری را از فصل ها تنها خزان را دوست دارم امشب که با هر بیت یاد تو می افتم بی شک تمام شاعران را دوست دارم در داستان رفتنم از شهر چشمت ... آن جا که می گفتی : ( بمان ) را دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 11:08
امیرحسین
امیرحسین
هر که از کوچه ی تنهایی دل ما میگذرد به هوای هوسی هم که شده سرکی میکشد و میگذرد ...
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 03:53
+1
تنها
تنها
سلام. من تنها هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 00:59
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ