یافتن پست: #حال

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/05/23 - 01:18]
8 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 13:54
+14
saman
saman
در CARLO
گاهی حس میکنی غمگین ترین آدم دنیایی،اما یک تغییر کوچیک، یا یک اتفاق کوچولو جوری حالت رو عوض میکنه که همه چیز رو فراموش میکنی.به امیدِ یک تغییر، یا اتفاقِ خوب و کوچولو، برای همه شما...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 10:01
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
بسیاری از مردم ، گناه نارسائیهای زندگی خود را به گردن وقایع و اتفاقات می اندازند . در حالی که آنچه زندگانی ما را شکل می دهد، خود آن وقایع نیست، بلکه معنایی است که به آن رویدادها می دهیم .

آنتونی رابینز
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 01:09
+7
*elnaz* *
*elnaz* *
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 19:05
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 18:42
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 18:38
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
هیچی بدتر از اون نیست که بدونی یکی یه جایی با یه آهنگی به یادت میفته... و اون آهنگ کلاه قرمزیه:سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟! از بس خر بودی تو اون رابطه
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 18:00
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
کرد....!!!! بعد خدا بهش یه دختر داد....!!!! یه روزی خدا بهش گفت که یادته چجوری اشک دخترها رو در میاوردی........!!! حالا خودت دختر داری....!!!نظرت چیه..!!؟؟ تحمل اشکش و داری....!!؟؟ گفت:فقط میتونم بگم پشیمونم وامیدوارم همه اونها که دلشون رو شکستم منو ببخشن....!! هیچ پدری طاقت دیدن اشکهای دخترشو نداره..!! پدرهای اینده.....!!! به دختردارشدنتون خوب فکر کنید....!!! زمین گرده ها....!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:56
+4
saman
saman
در CARLO

یکی از فانتزیام اینه :


توی بیمارستان،یه پرستار فوق العاده زیبا وجذاب


از اتاق عمل سریع میاد بیرون و


داد میزنه:آقای دکتر؟آقای دکتر؟بیمار داره از دست میره


من درحالی که لبخندی پرمعنا بر لب دارم سرمو میندازم پایین و از توی کشو دستکشمو در میارم


پرستار بلندتر و با التماس میگه:آقای دکتر عجله کنید ،قلبش از حرکت ایستاده


من بازهم با لبخندی معنا دار دستکشارو دستم میکنم


ایندفعه همهءپرستارا ودکترا از اتاق میریزن بیرون و فریاد میزنن آقای دکتر آقای دکتر بیمار داره میمیره


من که دسکشامو دستم کردم با خونسردی به چهرهءتک تکشون نگاه میکنم و میگم:


.


.


.


.


.


.


.


.


آقای دکتر طبقه بالا تشریف دارن


بعد سطل آبو با پام هول میدم جلو و همینجور که دارم زمینو تی میکشم توی مه و غبار دور میشم ...

1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:34
+6
saman
saman
در CARLO
آقای ایرانسل!نوکرتم به خدا!برادر من! عزیز من!

 

من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

 

... ... به جون مامانم adsl دارم!

 

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس.ام.اس

 

فروش ویژه بیدار نکن.شارژ جایزه بخوره تو سرت

 

که 100000تومن شارژ کنم 100تومن بدی!

 

موبایل بانک نمیخوام!اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!

 

نکن برادر من !‌نکن پدر من !نکن بیشعـــــــــور !

 

من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

 

بابام گرفته؟ ؟چی میخوای از جوونِ من آخه ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/1 - 17:31
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ