یافتن پست: #حال

saman
saman
در CARLO

یک روز از یک زوج خوشبخت سوال کردم
دلیل موفقیت شما در چیست ؟ چرا هیچ وقت با هم دعوا نمی‌کنید؟


آقاهه پاسخ داد: من و خانمم از روز اول حد و حدود خودمان را مشخص کردیم
قرار شد خانم بنده فقط در مورد مسائل جزئی حق اظهار نظر داشته باشه و من هم به عنوان یک آقا در مورد مسائل کلی نظر بدهم!
گفتم: آفرین! زنده‌باد ! تو آبروی همه‌ی مردها را خریده‌ای ! من بهت افتخار می‌کنم.
حالا این مسائل جزئی که خانمت در مورد اونها حق اظهارنظر داره، چیه ؟
آقاهه گفت: مسائل بی‌اهمیتی مثل این که ما با کی رفت ‌و‌ آمد کنیم، چند تا بچه داشته باشیم، کجا زندگی کنیم، کی خانه بخریم، ماشین‌مان چه باشد، چی بخوریم، چی بپوشیم و ...
گفتم: پس اون مسائل کلی و مهم که تو در موردش نظر می‌دی، چیه ؟
آقاهه گفت: من در مورد مسائل بحران خاور میانه، نوسانات دلار، قیمت نفت و اوضاع جاری مملکت نظر می‌دهم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 11:38
+6
saman
saman
در CARLO

دوستم رفته خواستگاری دختره ازش پرسیده واسه تشکیل خونواده میخوای زن بگیری ؟
گفته :
.
.
.


.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بله ! :|
دختر : خودت خواستی زن بگیری ؟
دوستم : بله ! :|
دختر : من قبول کنم شما خوشحال میشی ؟
دوستم : بله ! :|
دختر : شرمنده من با کسی ک سه بار فرصت پ نه پ رو از دست بده ازدواج نمیکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 09:14
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
همین حالا رو به آسمان کن
و از آنکه تو را آفریده
و تو را نیرومندترین موجود هستی قرار داده
و تو را عاشقانه دوست دارد،
از بابت هر آنچه به تو داده
تشکر کن . . .
خدایا عاشقتم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 01:59
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


از ماضی ها و مضارع ها خسته شده ام!!!! دلم حال ساده ی با تو بودن را میخواهد ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 23:22
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
پـســـر: اعتـمـادتو به مـن ثابت کن !
همان لحظه دخــتــر خـود را عریــان و لخـت مــادر زاد کرد ...

دخـــتـر: حال تـــو اعتـمـادتو به مـن ثـابت کن !
پــسـر: تــمـــام لباس هایش را تنـش کرد ...

یـــادمـان باشد وقتـی میگوییم تا آخــرش هستیم ...
آخــرش بستن کمربـنـدمان نـبـاشـد !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 16:38
+6
saman
saman
در CARLO
تا حالا دقت کردین دقیقا همون زمانی که می خوای یواشکی

و بی سر صدا راه بری ،تمام استخون های بدنت شروع می

کنن به شکستن !

اعمم از پا ، گردن ، لگن ، قولنــج و ...!!البته اگر لق بودن

سرامیک و موزاییک های زمین رو در نظر نگیریم !!


آخرین ویرایش توسط saman در [1392/05/2 - 15:27]
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 15:23
+4
saman
saman
در CARLO
دیدی درد نداشت؟ جمله نوستالژیک پدر و مادرها بعد آمپول زدن به بچه هاشون در حالی که بچه داره خون گریه میکنه یعنی اون همه اشک ماله شوق بوده !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 15:16
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 14:38
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردین اگه بخوای ۱۰ تومن از عابر بانک بگیری
۶۰ نفر تو صف با حقارت نگات میکنن
حالا روزی که ۲۰۰ تومن میگیری , تا نیم مایلی, خر هم پر نمیزنه!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 14:14
+6
saman
saman
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/2 - 14:00
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ