یافتن پست: #حال

korosh
korosh

دیونه
وحشی
سنگدل
ترسو
تیمارستانی
دورو
ابله
روانی
معتاد


حالا کلمه اول هر حرف رو کنار هم بزاری چی میشه؟
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 19:09
+5
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
همسایمون عطر مشهد سوغات اورده!

منم ریختمش توی کولر!!

حال و هوای امامزاده گرفته خونمون {-15-}

اصن فضا معنوی شده چجور!!!!{-7-}

خلاصه خواستم بگم نائب الزیاره همتون هستم.....{-15-}{-15-}{-15-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 17:25
+11
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
خوش به حالت آدم ، خودت بودی و حوایت . . .
وگرنه حوای تو هم ، هوایی میشد !
و خوش به حالت حوا ! تنها حوای زمین تو بودی وگرنه آدم هوای حواهایی دیگر داشت !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 12:45
+4
xroyal54
xroyal54
در CARLO
می گویند:
خوش به حالت!
از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی...!
نمی دانند بعضی دردها
کمر خم می کنند، نه ابرو...!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/4 - 02:21
+7
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
آخرین ویرایش توسط tiyam در [1392/05/3 - 20:31]
47 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:26
+20
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نیست
در حق ما هر چه گویند جای هیچ اکراه نیست

بر در میخانه رفتن کار یکرنگان بود

خود فروشان را به کوی می فروشان راه نیست

بنده پیر خراباتم که لطفش دائم است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:16
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

ازم پرسید به خاطر کی زنده هستی؟ با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم "بخاطر تو"، بهش گفتم : "بخاطر هیچکس" پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟ با اینکه دلم داد می زد "به خاطر دل تو"، با یه بغض غمگین بهش گفتم "بخاطر هیچّی" ازش پرسیدم : تو بخاطر چی زنده هستی؟ در حالی که اشک تو چشمش جمع شده بود گفت : بخاطر کسی که بخاطر هیچ زنده است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 19:13
+4
alifabregas
alifabregas
نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد ! نباید مست را در حال ِ مستــــــی . . . دست ِ قاضـــــــــی داد ! نباید بی تفاوت ! چتر ماتـــــــــــــــــم را . . . به دست ِ خیــــــــــــــــس باران داد ! کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند ! نباید در حصار میـــــــــــــله ها با دانه ی گنــــــدم . . . به او تعلیم مانـــــــــــدن داد
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:33
+6
saqar
saqar
در CARLO
رفتم از عابر بانک پول بگیرم میگه:
درحال حاضر دستگاه حاضر به ارائه سرویس نمیباشد. بعدمینویسه :ایا درخواست دیگری دارید؟
اره سلام مارو هم به عمت برسون
دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 17:21
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
پیرزنه باهویج از عقبوجلوباخودش حال میکرده.یهوعذاب وجدان میگیره میگه: خدایاخودت شاهدی که من دندون ندارم فقط میخوام ویتامینش جذب بشه {-33-}{-59-}
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/3 - 16:30
+2
-2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ