یافتن پست: #حال

AmiR
AmiR
یه روز یه استقلالی میره کتابفروشی میگه: ببخشید آقا کتاب قهرمانی استقلال دارید؟

یارو میگه: نه، ما کتابهای تخیلی نمی فروشیم



تو دنیای ِزمین و توپ رنـگی / یه پرسپولیس داریم به چه قشنگی

اسم قشنگش روی تخت جمشید / از اون قدیم ندیـما می درخشید

رنگ آتیش غیرت پیـرهنـش / میاره افتخار واسه میهنش

طرفداراش سر به فلک می کشن / عاشق ِرنـگ ِمث ِآتیشِشَـن

دفاع ِمحکمـش مث ِیــه سّده / هـر کسـی از جونش نـذاره، ردّه

قسم به هر چی مرده استقلالیه نامرده وقتی میاد استادیوم 6تایی برمیگرده !

هرجا سخن از پرسپولیس است دهان استقلال سرویس است ...!

حالا خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خاطر شما هم وطنیان عزیز

فقط اینو بدونید ما چه استقلالی باشیم چه پرسپولیس همه ایرانی

هستیم و من همه رو دوست دارم
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 20:02
+3
AmiR
AmiR
مردی به همسرش این گونه نوشت:

عزیزم این ماه حقوقم را نمی توانم برایت بفرستم به جایش 100 بوسه برایت فرستادم.

عاشقتم اميدوارم حالت خوب باشه

همسرش بعد از چند روز اینجوری جواب داد :

عزیزم از اینکه 100 بوس برام فرستادی نهایت تشکر را می کنم . ریز هزینه ها :

1) با شیر فروش به 2 بوس به توافق رسیدیم.

2) معلم مدرسه بچه ها با 7 بوس به توافق رسیدیم !

3) صاحب خانه هر روز می اید و 2-3 بوس از من می گیرد .

5) با سوپر مارکتی فقط با بوس به توافق نرسیدیم بنابرین من آیتم های دیگری هم به او دادم.

5) سایر موارد 40 بوس .

نگران من نباش!! هنوز 35 بوس دیگر برایم باقی مانده که امیدوارم بتونم تا اخر این ماه با اون سر کنم
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 19:59
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
هیچ وقت یادم نمیره یه بار معلممون یکی رو گرفت مث الاغ زد از کلاس انداخت بیرون. بعدش پشیمون شد گفت آخه بچه‌ها شما چرا اذیت میکنید که مجبور شم بزنمتون.
شما مث بچه‌ای خودم میمونید. حالا برید اون دوستمون رو که زدمش صدا کنید بیاد تو. آقا پسره اومد تو، معلمه بهش گفت چرا آخه اذیت میکنی
چرا کاری میکنی که مجبور شم بزنمت. چرا آخه. ها. چرا آخه. یهو دوباره شروع کرد پسره رو زدن ، پسره سری دوم از سری اول بیشتر کتک خورد...
ما هم مونده بودیم بخندیم یا لخت شیم سینه بزنیم ؛ با یه همچین معلمایی بزرگ شدیم :|
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 12:16
+3
hip.fa
hip.fa
راستش من دانشجو نیستم و 29 سال سن دارم که توسط یکی از آشنایان معرفی به این سایت شدم و توقعم یکم بیشتر از سطح مطالبی بود که تا حالا دیدم ولی باز میچرخم شاید یه سطح بالا دیدم ........آنتی خاله زنک بازی : دی
4 دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 12:04
+5
roya
roya
در CARLO
* تا حالا دقت کردین همیشه وقتی حوله رو تو حموم میخوای برداری یکی از لباسات میفته رو زمین خیس میشه ؟!

* تا حالا دقت کردین دو ساعت درس میخونی ساعتو نگاه میکنی میبینی نیم ساعت گذشته !
نیم ساعت میای پای کامپیوتر ساعتو نگاه میکنی میبینی دو ساعت گذشته ؟!

* تا حالا دقت کردین وقتی تو زندگیتون یه روزنه ی امید پیدا میشه سریع یه پترس فداکار پیدا میشه که دستشو بکنه توش ؟

* تا حالا دقت کردین وقتی موبایلتون میوفته زمین سریع برش میدارین ببینین ، چیزیش شده یا نه ولی وقتی رفیقتون می خوره زمین هرهر بهش می خندین !

* تا حالا دقت کردین این داورای خط دروازه فقط دقت میکنن . . . !

* تا حالا دقت کردین ۹ ماهی که تو شکمِ مامانمون هستیم، جزء سنمون حساب نمیشه ؟!

* تا حالا دقت کردین همه مجری های صدا و سیما دوست دارن بیشتر در خدمت مهمان برنامه باشن اما وقت برنامه این اجازه رو بهشون نمیده ؟

* تا حالا دقت کردین بعضی حرفارو هر چقدم بقیه بگن , تا خودت تجربه نکنی و به غلط کردن نیفتی باور نمی کنی !

* تا حالا دقت کردین وقتی یه آهنگ قدیمی* گوش میدیم، به جایی* اینکه به خود آهنگ گوش بدیم به خاطره*هایی* که با آهنگ داشت
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 09:55
+2
roya
roya
در CARLO
* تا حالا دقت کردین چرا با موسیقی سنتی نمیشه رقصید؟

* تا حالا دقت کردین چرا اکثر ماشینها یا سفیدن یا سیاه یا نقره ای؟

* تا حالا دقت کردین چرا نمیشه با کت و شلوار کتونی پوشید؟

* تا حالا دقت کردین چرا زنها وقتی رژلب می زنن گردنشون رو به سمت آینه دراز می کنن؟

* تا حالا دقت کردین چرا مردم تو تاکسی راجع به سیاست صحبت میکنن؟

* تا حالا دقت کردین چرا وقتی خانومها به تقاطع می رسن بجای ترمز رو گاز فشار میارن؟

* تا حالا دقت کردین چرا قسمت مردانه اتوبوس بزرگتر از قسمت زنانه است؟

* تا حالا دقت کردین چرا تو اتوبان دست انداز میذارن؟

* تا حالا دقت کردین چرا کسی برای صبحونه کسی رو مهمون نمیکنه؟

* تا حالا دقت کردین چرا پشت کامیونها شعر می نویسن ؟

* تا حالا دقت کردین چرا با پیتزا دوغ نمیخورن؟

* تا حالا دقت کردین چرا با اینکه همه فضولند از فضولی بدشون میاد؟

* تا حالا دقت کردین چرا مردها ترجیح میدن گم شن اما آدرس نپرسن؟

* تا حالا دقت کردین چرا بچه ها همه خانوما رو خاله خودش میدونه ؟

* تا حالا دقت کردین وقتی خودکارت قطع میشه یه جا دیگه تستش میکنی مینویسه ، ولی دوباره جای قبلیش میخوای بنویسی نم
دیدگاه  •   •   •  1392/02/28 - 09:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگرعمرکائنات رایکسال فرض کنیم، اولین انسانها درساعت ٢٢ و سی دقیقه روز آخرماه دوازدهم پیدا شده اند،
و اولین تمدنها درساعت ٢٣ و ۵٩ دقیقه و ٢٠ ثانیه، و آئینهای سه گانه یهودی و مسیحی و اسلام بترتیب درساعت
های ٢٣ و ۵٩ دقیقه و ۵۴ و ۵۵ و ۵۶ ثانیه، و درحال حاضر مادرثانیه پنجاه و نهم ازساعت بیست و چهار روز آخر
از ماه دوازدهم بسر میبریم
دیدگاه  •   •   •  1392/02/27 - 21:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
کتری مثل مادر شوهره مدام در حال جوشیدن! عروس مثل قوریه که با جوشیدن کتری اونم کم کم داغ میشه!پسر مثل استکانه نصفشو کتری و نصفشو قوری پر میکنه!خواهر شوهر مثل قاشق چای خوریه میاد به هم میزنه و میره! اگه موافقی بزن لایکو :)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 18:30
+3
binam
binam
شب جمعه اول ماه رجب را لیلة الرغائب گویند.
از برای آن عملی از حضرت رسول صلی الله علیه و اله وارد شده با فضیلت بسیار که سید در "اقبال" نقل کرده است.از جمله فضیلت این آن که گناهان بسیار به سبب او آمرزیده شود و آن که هر که این نماز را بگزارد چون شب اول قبرش شود حقتعالی بفرستد ثواب این نماز را به سوی او به نیکوترین صورتی باروی گشاده درخشان و زبان فصیح پس به وی گوید: ای حبیب من بشارت باد تورا که نجات یافتی از هر شدت و سختی گوید:تو کیستی؟به خدا سوگند که من روئی بهتر از روی تو ندیده ام و کلامی شیرین تر از کلام تو نشنیده ام و بوئی بهتر از بوی تو نبوئیدم.گوید:من ثواب آن نمازم که در فلان شب از فلان ماه از فلان سال بجا آوردی آمدم امشب به نزد تو تا حق تورا ادا کنم و مونس تنهایی تو باشم و وحشت را از تو بردارم و چون در صور دمیده شود من سایه بر سر تو خواهم افکند.پس خوشحال باش که خیر از تو معدوم نخواهد شد هرگز

مفاتیح الجنان/اعمال ماه رجب

(التماس دعا)
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 12:09
+6
roya
roya
در CARLO
مثلا مخابرات یه روز صبح بت اس ام اس میداد ،

مشترک محترم و عزیز ما ، شما قبلا در طول روز فولان شماره رو دویست بار میگرفتی

اس ام اس که حرف ش رو نزن ، اینقدر زیاد بود که ما حساب کتابش از دستمون در میرفت

حتی بعضی اوقات اس ام اس هاتون اینقدر خوشگل بود که برا خودمون سیوش میکردیم

حتی یه شب ، ( زمستون بود فکر کنم ) ، اینقدر حرفای خشگل خشگل میزدین

و ما هم هی گوش میدادیم که پای تلیفون خابمون برد ،

یادمون رفت بقیه پول تلفن شما رو حساب کتاب کنیم

حالا مشترک محترم و عزیز ، چی شده که این همه سال خبری ازت نیست ؟

چیزی شده ؟ چرا اون شمارهه رو دیگه نمیگیری ؟ یه اس ام اس خالی هم حتی نمیدی !

توروقرعان بهمون بگو ، منِ مخابرات اون دوره رو باهاتون زندگی کردم ، حقمه که بدونم

منم اس ام اس بدم بگم : بیخیال رفیق ، این نیز بگذرد …
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 10:33
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ