یافتن پست: #حال

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
کلا با خرسا حال میکنم ۶ ماه میخوابن ۶ ماهم میرن ماهیگیری کلا تو عشق و حالن ! {-43-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/26 - 00:01
+10
AmiR
AmiR
نگار چوب ترس از تورو خوردم{-40-}{-40-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 21:49
+3
roya
roya
در CARLO
وقتی خوشحال هستی قول نده
وقتی عصبانی هستی جواب نده
وقتی ناراحتی تصمیم نگیر . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 16:45
+4
roya
roya
در CARLO
سلام مهربون وارد خونه شد و چشمش که به دیوار افتاد بهت زده شد! دختر کوچولو تکه بزرگی از کاغذ دیواری رو کنده بود! نتونست خودش رو کنترل کنه و حسابی سرش داد زد و ... فردا روز پدر بود. دخترک ، قوطی کوچولوئی رو که با کاغذ دیواری کادو پیچ کرده بود آورد و گفت : بابائی روزت مبارک ، خیلی دوستت دارم. خدای من! حالا چکار کنم؟ همون طور که کاغذ دیواری رو از دور قوطی باز می کرد ، ذهنش مشغول اتفاق دیروز بود. در قوطی رو باز کرد. خالی بود! بازعصبانی شد و گفت : این که خالیه! و جواب شنید که : پره پدر! پر از بوس! باباجون چند ماهه هر وقت که می خوام بخوابم این قوطی رو محکم بغل می کنم و کلی بوس واسه تو می ذارم توش ، بوس هام رو ندیدی؟! پدر که خیلی شرمنده شده بود ، فکر می کرد چجوری باید رفتارهای غلطم رو جبران کنم؟ سه روز بعد ، دختر کوچولو در سانحه ای جونش رو از دست داد. و پدر موند و اون قوطی. شب ها قوطی رو محکم بغل می کرد و یکی یکی بوسه های خیالی رو از توش در می آورد و روی گونه هاش می گذاشت و پهنای صورتش رو اشک می پوشوند... ولی یادمون باشه تا عزیزامون هستند و هستیم ، رد عشق رو هم تو زندگی هامون ببینیم و بگذاریم.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/25 - 16:26
+2
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
درود خدمت تمامی کاربران عزیز شبکه اجتماعی بیا تو یونی
متاسفانه در حال حاضر سرور سایت دچار ضعف هایی میباشد که در هنگام حجوم کاربران به سایت ، سایت کند میشود و یا برای 1 دقیقه از دسترس خارج میشود ...
با عرض پوزش از همه کاربران عزیز بدلیل این مشکل {-35-}
انشاالله تا چند روز آینده سایت به یک سرور قوی تر منتقل خواهد شد و این مشکل بزودی حل میشود .
لطفا بازنشر کنید
باتشکر ( ارادتمند شما ، مدیریت بیا تو یونی )
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 20:44
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
علی عاشق امام هادی , sarbazemir19
من در سرزمینی زندگی میکنم که اگر زبانش را "فارسی" اطلاق کنیم به ما ایراد میگیرند که عرب پرستیم
اگر هم "پارسی" خطابش کنیم باز هم عرب پرستیم چون عرب برای تحقیر ما زبان ما را پارسی نامید که صدای سگان است
به هر حال من در سرزمینی زندگی میکنم که مردمش تکلیفشان با خودشان هم مشخص نیست
مردمی که با یک کشمش گرمیشان میشود و با یک سیب زمینی سردیشان
مردمی که بالاترین حد درکشان از روشنفکر بودن لا قیدی و بی بند و باریست
مردمی که فوق العاده گیج هستند
فقط کافیست یک سوژه در اختیارشان قرار بدهی همه چیز را فراموش میکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شمایى كه سیستم ماشینتونو تا ته زیاد میكنید ،
كه از شصت پا تا داخل معده ى آدم میلرزه ،
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خعلى باحالید... منم پایتونم ...
به كارتون ادامه بدید ..!! :))))))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:38
+4
AmiR
AmiR
چی میشه آدم یه دوست خوب که از همه لحاظ باحال باشه داشته باشه تو حسرتش موندم بخدا یکی باشه توهر لحظه با تو باشه حالا چه دختر چه پسرش فرقی نمیکنه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:32
+2
Ashkan ZEON
Ashkan ZEON
آخرین ویرایش توسط Ashkan_ZEON در [1392/02/24 - 19:37]
7 دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 19:32
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
کسی که از هیچ چیز کوچکی خوشحال نمی شود ، هیچگاه خوشبخت نخواهد شد. اپیکور
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 15:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ