سیاهه ای از آسمان
فدای همتون که عاشقتونم...سلااااااااااااااااااااااام
mah3a
تو گذشته ميگفتن پزشك محرمه،كم كم عكاس و فيلم بردار هم محرم شدن،حالا هم كه دى جى و گروه موسيقى محرم شدن!اينجور كه من فهميدم الان فقط داداشاى عروس و دوماد نامحرمن!!
Danial
تصادف علی دایی به خیر گذشت. او در روزهای آخر سال 90 شوک سنگینی به فوتبال ما وارد کرد.
پزشك جراح و معالج "أســطوره فوتبــال ايران"، حال عمومی علی دایی را بسیار مطلوب ارزیابی كرد.
خــــــــــــدايا شـــــــــــكـــــــــــرت
Alireza
چرا ميگن طرف مثل بچه خوابش برده در حاليکه بچه ها هر دو ساعت يک بار از خواب بيدار مي شن و گريه مي کنن؟
reza
بابا یکی بی حاله
یکی مهربون و بعدشم عصبانی و حالاهم بیحال
چی به سر ما اومده
خنده چی شد
کسی اندازه من مشکل نداره
ولی شده باشه حتی به زور میخندم
سلام عزیز دل..
1390/12/28 - 14:57میلاد جون ..لایک سر خودی..فول اوتومات؟!!!لایک میزنی میای جلو ها
1390/12/28 - 14:58بیا و خوبی کن!!


1390/12/28 - 21:28 ( لايک توسط 1 کاربر )دیگه لایک نمیزنم دلم شکست!!
اوا من که عاشقانه محتاج لایک هاتم...بیار دلتو چسبش میزنم از اولش بهتر شه



1390/12/28 - 21:32 ( لايک توسط 1 کاربر )


1390/12/28 - 22:39 ( لايک توسط 1 کاربر )