یافتن پست: #حال

ronak
ronak
حالم گرفته از این شهر که آدم هایش همچون هوایش ناپایدارند
گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود ، گاه آن چنان آلوده که نفست می گیرد ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:10
+8
reza
reza
لحظه ی به تو رسیدن یه تولد دوبارس

شهر چشم تو رو داشتن یه غروب پر ستارس

خواستن دستای گرمت مث ماجرا می مونه

برق الماسای چشمت مث کیمیا می مونه

اگه تو قسمت من شی می زنم یه رنگ تازه

اسم من کنار اسمت

اسم من کنار اسمت قصر خوشبختی میسازه

تو رو هر کی داشته میره تا قله خورشید

با تو میشه غصه ها رو به زلال چشمه بخشید
زیر چتر لمس دستات میشه تا خدا رها شد

‎میشه رفت تا آسمونا شاید اون بالا خدا شد

با تو غم رنگی نداره زندگی شهر فرنگه

از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه

از تو قلعه ی نگاهت رنگ غصه ام قشنگه

سهم هرکسی که باشی خوش به حال روزگارش

پاییز و زمستوناشم میشه هم رنگ بهارش

شعله ی آتیش چشمات یه چراغونی زیباس

لحظه ی به تو رسیدن بهترین لحظه دنیاس

با یه لبخند طلاییت همه ی زمین می لرزه

آرزوی تو رو داشتن به هزار ونیا می ارزه

روی انگشتر شعرم قیمتی ترین نگینی

دوست دارم واسه همیشه روی چشم من بشینی

میشه تو هوای پاکت تا سحر نفس نفس زد

تا تو باشی میشه آسون چهره ی آفتابو پس زد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 15:07
+3
ramin
ramin
عامل شماره یک سکته قلبی در زمستان :
باقی ماندن شیر حمام در وضعیت دوش توسط نفر قبلی
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:37
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
تویی که دم از کوروش میزنی بگو کدوم از حرفاش با دین اسلام منافات داره. ؟!!
من افتخار میکنم به ایرانی بودنم چون امام سجاد(ع) میگه بهترین امت غیر عرب به واسطه اسلام امت ایرانه.
من افتخار میکنم که پیامبرمون میگه دانش اگر در ثریا هم باشد مردانی از سرزمین پارس به ان دست خواهند یافت نه عرب.
من افتخار میکنم که یکتا پرستم چون کوروش هم یکتا پرست بود.
من افتخار میکنم که تو ایران اسلامی به دنیا اومدم که از کتابی پیروی میکنن که تمام علوم درش وجود داره.
من افتخار میکنم که مسلمانم چون اگه این اسلام نبود باید نفت مارو میبردن و هنوز ازمون حق توحش میگرفتن.
من افتخار میکنم که ایرانی و مسلمانم چون پیامبرمون تو کتاب خودش قرآن گفته که ملاک برتری نزاد و پوست و کشور نیست. ملک برتریتون خداپرستی و تقواست. و این حقوق متقابل انسانها رو نسبت به هم نشون میده که سازمان ملل برا هضم این جمله حالا حالا ها باید بدوئه.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون همین ایرانیا تو 8 سال با چند ده کشور جنگید و به واسطه اسلام حتی یه وجب از خاکشو نداد.
من افتخار میکنم که ایرانیم چون شهاب 3 ما میتونه هر کشوری رو با خاک یکسان کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:36
+12
ramin
ramin
همیشه در زندگیت جوری زندگی کن که
"ای کاش"
تکیه کلام پیریت نشود
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:18
+7
ramin
ramin
پشت ویترین زندگی به عروسکی که نمی تونی بخری نگاه نکن چون فقط وسوسه ات میکنه عروسکی که داری و از دست بدی
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:06
+7
-1
fowkes
fowkes
افتخار میکنم ایرانیم چون...
کمبوجیه فرزند کورش بدلیل کشته شدن ۱۲ ایرانی در مصر و اینکه فرعون مصر به جای عذر خواهی از ایرانیان به دشنام دادن و تمسخر پرداخته بود ، با ۲۵۰ هزار سرباز ایرانی در روز ۴۲ از آغاز بهار ۵۲۵ قبل از میلاد به مصر حمله کرد و کل مصر را تصرف کرد و بدلیل آمدن قحطی در مصر مقداری بسیار زیادی غله وارد مصر کرد . اکنون در مصر یک نقاشی دیواری وجود دارد که کمبوجیه را در حال احترام به خدایان مصر نشان میدهد. او به هیچ وجه دین ایران را به آنان تحمیل نکرد و بی احترامی به آنان ننمود.
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1390/12/28 - 14:05]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 14:02
+5
ronak
ronak
{-35-}
12 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:25
+8
mah3a
mah3a
داداشم آب هویج پریدِ تو گلوش
بهش میگم: بزنم پشتت؟
بهم میگه: منم بزنم تو دهنت؟ :@
من :O
داداشم :-w

یه همچین داداش مهربونی دارم من (^_^)
man ki yeki yedone o azize khonam........
ino y dosti goft....
goftam bezaram va3e dadash daraaaaaaaaa
peeeeeeeeeeeeekh
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:12
+6
sasan pool
sasan pool
نگاه کن ماشین ها رو حال کن عشق من هستن.{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}{-41-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/28 - 13:11
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ