یافتن پست: #حال

سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
با ياد چشم هاي تو خوب است خواب من
از ابـرهـا كنــــــاره بگــــير آفتـــــــاب من
رو بر كدام قبله به چشم تو مي رســـم؟
چيــزي بگـو پيــــــــامـبـر بـــي كتاب من
چشم تو را كجاي جهان جستجو كنــــم؟
پايان بده به تاب و تب بي حســـــاب من
دور از شمايل تو چنـــــانم كه روز و شب
خنـــديده اند خلــق به حال خــــراب من
از تشنگـي هــــــلاك شـدم، ساقيـا بيا
چيزي نمــــــانده از قدح پر شــــراب من
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:16
+7
mah3a
mah3a
زآنچه روزی در پی اش می رفتم
اکنون می گریزم
من بدان حالت رسیدَستم
که با خود می ستیزم

نیما یوشیج
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:26
+5
mah3a
mah3a
فال روز (25 اسفند-15 مارچ)

شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی‌رسید و ترجیح می‌دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می‌رسد غیر ممكن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش‌هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می‌آید.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:58
+2
aB'Bas S
aB'Bas S
در Romantic
من ازت خاطره دارم
چجوری یادت بیارم

ما روزای خوبی داشتیم
همشونو جا گذاشتیم

چند روزه میشه که رفتی
اما انگاری یه ساله
بیشتر از این نمیتونم
بی تو خوشبختی محاله
بی تو خوشبختی محاله

کجاس اون خاطره هامون
چی شد اون حالو هوامون

چقده دل نگرونم
واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون

تو که بی نامو نشونی کجا دنبالت بگردم
چرا من تنها بمونم آخه من کاری نکردم

دیگه طاقتم تمومه کاشکی حالمو بدونی
دارم از نفس میوفتم کاش خودتو برسونی

کجاس اون خاطره هامون
چی شد اون حالو هوامون

چقده دل نگرونم
واسه ی آرزوهامون واسه ی آرزوهامون
آخرین ویرایش توسط abbasv6 در [1390/12/25 - 11:23]
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:22
+4
aB'Bas S
aB'Bas S
تا حالا دقت کردین با بعضیا اصلاً نمیشه معمولی بود ...
یا باید نزدیکترینت باشن ، یا اصلاً تو زندگیت نباشن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 11:19
+2
*vorojak*
*vorojak*
مثله اینکه همه رفتن لالا حالا حالا ها هم نمیان{-38-}
منم برم یه دوش اب سرد بگیرم درخدمتم{-29-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 09:24
+3
benyamin
benyamin
زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه: من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم.. لطفا یه چیز خوب به من بگو
شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:53
+1
مهسا
مهسا
تا حالا دقت کردین لذتی که در کشیدن چک هست در پاس کردن چک نیست ؟
.
. تا حالا دقت کردین با حال ترین لحظه دنیا خندوندن دوستاتون در حالی که دارن آب مینوشه
.
تا حالا دقت كردين لذتي که در پرت کردن شلوار گوشه اتاق هست, تو زدنش به چوب لباسي‎ ‎نيست !
{-36-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:35
+7
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:53
+3
مهسا
مهسا
هيچگاه برای شخصی که از دور برايت دست ت ميده دست ت نده...
چون دراکثـــر مواقع با تو نيست با پشت سريته..!
لذا ضايع ميشــــــــــی..
تو روحیـه ات تاثیر میذاره !
حالا بیا و درستش کن{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:50
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ