یافتن پست: #حال

payam65
payam65
دوستان اشک امونمو بریده خیلی تنها شدم
من میرم باز شب میام
حالم خیلی بده
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:02
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
زن غضنفر می گه :به من می گفتی مثل پیرزنها هستم ،
موهامو کوتاه کردم ،حالا بهتر شده؟
غضنفر : آره ولی حالا شکل پیرمردها شدی!!!
{-33-}{-33-}{-33-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 17:01
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
زن داداش چیست؟
مارمولکی موذی و خطرناک که بطور مرموزی نظم خانواده را بهم میزند در حالی که معتقد است منشاء تمام مشکلات خواهرشوهر است{-33-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:51
+8
ronak
ronak
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه "حالت چطوره؟" و تو جواب میدی "خوبم!" ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: "میدونم خوب نیستی..."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:31
+7
payam65
payam65
امرور به خانم که خیلی دوستش داشتم پیشنهاد ازدواج دادم
در حالی مشتاقانه منتظر جوابش بودم
بهم گفت....نه....نه
وای نگفت چرا{-43-}{-43-}
آخرین ویرایش توسط payam65 در [1390/12/25 - 16:12]
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:12
+5
sasan pool
sasan pool
همیشه افرادی هستند که تو را می آزارند با این حال همواره به دیگران اعتماد کن . فقط مواظب باش به کسی که تو را آزرده دوباره اعتماد نکنی
-به چیزی که گذشت غم مخور , به چیزی که پس از آن خواهد آمد لبخند بزن.
-هرگز وقتت را با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند مگذران
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 16:07
+3
siavash
siavash
به سلامتي خودم كه كسي منو ادد نميكنه چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه حتي حتي حتي دوستاي نزديكم منو لايك نميكنن چون پسرم!!!
به سلامتي خودم كه تا حالا زير هيچ كدوم از عكسام ننوشته سو نايس چون پسرم!!!
به سلامتي همه كه به دليل اينكه پسرن زير هيچ مطلبي و عكسي كه ردي از پسرا باشه لايك نميكنن و نظر نميدن!!!
16 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:57
+5
ramin
ramin
خداوندا
از بچگی به من آموختند همه را دوست بدار
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:53
+6
siavash
siavash
تو کجایی سهراب ؟
تو کجایی سهراب ؟
آب را گل کردند
چشم ها را بستند و چه با دل کردند ...
وای سهراب کجایی آخر ؟ ...
زخم ها بر دل عاشق کردند
خون به چشمان شقایق کردند ...
تو کجایی سهراب ؟
که همین نزدیکی عشق را دار زدند ،
همه جا سایه ی دیوار زدند ...
ای سهراب کجایی که ببينی حالا دل خوش مثقالی است! ....
دل خوش سيری چند ؟
صبـــــــــــــــــر کن سهـــــــــــــــراب...!
قایقت جـــــــــــــــا دارد ؟؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:51
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ذهن را درگیر با عشقی خیالی کردو رفت
جمله های واضح دل را سوالی کرد ورفت
چون رمیدنهای آهو، ناز کردنهای او
دشت چشمان مرا حالی به حالی کردو رفت
کهنه ای بودم برای اشکهای این وآن
هرکسی ما را به نوعی دستمالی کردورفت!
ابر هم در بارشش قصد فداکاری نداشت
عقده در دل داشت؛روی خاک خالی کردورفت
آرزویم با تو بودن بود،کوشیدم،ولی
واقعیت را به من تقدیرحالی کردورفت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 15:31
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ