یافتن پست: #حال

sasan pool
sasan pool
خیانت
خيانت کرده ام .... آری
و بر عشق تو می خندم
دو چشمت را خودم امشب
به روی خویش می بندم
خيانت کرده ام .... آری
نمی دانی و می گویم
بدان راهی دگر بی تو
برای عشق می جویم
وفایم را ندیدی که
خيانت را ببین حالا
دل تنگم ندیدی که
دل سنگم ببین اما
ندیدی غرق احساسم
ندیدی گریه هایم را
خيانت کرده ام تا تو
ببینی خنده هایم را
خيانت کرده ام .... آری
چه خشنودم که می دانی
مکن اندیشه باطل
که قلبم را بسوزانی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:40
+4
mah3a
mah3a
وقتي در حال تلاش
براي تغيير دادن يک احمق هستي ،
همزمان در حال اثبات حماقت خودت هم هستی ... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:38
+12
ALI SHABAN
ALI SHABAN
{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}ســـــلام دوســـــتان{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
10 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:22
+5
mah3a
mah3a
kal kal konim dgeeeeeeeeeeeeeee........aval kaley man......basheeeeeeeeeee?
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:39
+6
-2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
هرچی گشتم جمله خوب پیدا نکردم...
به ذهنم هم رجوع کردمچیزی نتونستم بنویسم...
حالا نمیشه ما چیزی ننویسیم شما همینطوری لایک کنید:))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:20
+9
parham
parham
خیلی باحاله نه؟!
هیچ جای دنیا دانشجوهاش سر نمره های پایینو درسای افتاده کل کل نمیکنن و سرشون نمیخندن جز اینجا {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:54
+7
parham
parham
تا حالا شده یه حس بدی داشته باشین ندونین چیکار باید بکنین؟!
اون وقت تمام کسایی که دوست دارن میپرسن چت شده و میگی نمیدونم !
و جوابی که میدن چیه همیشه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:10
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
خـــدایـــا
این روزا تموم که شد،میام میزنم رو شونه ت!
میگم:جنبه رو حال کردی !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 15:03
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
"ضد حال يعنى اينكه دانشجو باشی، عشق داريوش هم باشى، موهات و ريشت رو مثل داريوش بذارى بعد هركى تو دانشگاه ميبينتت بگه وااااى چقدر شبيه شهرام شبپره شدى."
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 14:28
+6
نیوشا
نیوشا
با پسر همسايمون هيچ حرف و گفتي ندارم اما شمارش تو گوشيم هست از قضا اين پسره عكاسيش خيلي خوبه منم مي خواستم برم كلاسه عكاسي جايي رو سراغ نداشتم بهش يه مسيج دادم كه كلاسه خوب ميشناسي يا نه بعد جواب نداد منم بخيال كه انگار نه انگار حالا رفته به داداشم گفته فلان كلاس هست !!! همسايه ي اوووووسكله داريم؟؟!؟:)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:52
+4
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ