ebrahim
هیچ زن سعودی به جهنم نخواهد رفت چون که محال است کسی جهنم را برای بار دوم تجربه کند . . .
هــــر کی از عرب های سعودی نفرت داره لایک کنه!
عرب پاره پاره . . . . . . . ..
ebrahim
این ایرانسل انقدر بهم SMS داد فکر کردم عاشقمه میخواستم ولنتاین واسش کادو بگیرم ولی حالا که فهمیدم بیست و پنج درصد ارزونتر خودشو به دیگران فروخته ازش متنفر شدم !
ايـرانســل ِ لاشـــــي !!
sasan pool
من ، تو ; ما
یادت هست ؟
تمام شد …
حالا : تو ، او ; شما
من هم به سلامت . . .
poria
به [!] میگن : لپ لپ می خری ؟
میگه : آره !
میگن : حالا جایزه هم توش داره ؟
میگه : فكر نمی كنم ، من لپ لپ رو واسه كیفیتش می خرم !
poria
ببخشید منو جو گرفت ولی باحال بود نه؟
poria
خطبه عقد رشتی : النکاح السنتی , و بعدش خوش به حال امتی , فقط لطفا نوبتی ؛ هوی عباس آقا جلو نزن غربتی