یافتن پست: #حال

امیرحسین
امیرحسین
روش جـــــــــدید دختر آزاری :
.
.
.
.
.
.
اگه تو خیابون یه دختر رو دیدی که با دوس پسرش وایساده، جلو پاش ترمز کن و بگو:
حالا شناختمت، دیگه بهم زنگ نزنیا.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 16:14
+5
ronak
ronak
بچه ها کی تا حالا از اینا گرفته هرکی نگرفته بگه دعا کنم بگیره
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 16:06
+5
مهسا
مهسا
تا حالا دقت کردین موقع درس خوندن پرزهاي موکت هم واسه آدم جذاب ميشه دوس داري ساعتها بشيني بهشون نگاه کني ... خدایی راست میگههه{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 16:02
+3
مهسا
مهسا
خدایــــــــا ...

تو گفتی اگه گذشته ام رو به دوش بکشم کمرم خم میشه ...

حالا بگو اگه بـذارم زیـر پـام ، قـدم بلنـد میشـه ... !؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:53
+2
مهسا
مهسا
چشم دیدن چیزهایی که با تو دیده ام

را با هیچ کسی ندارم!

حالا خیابان شلوغ باشد ، پارک و دریا و کوه ، فرقی ندارد ...

درد دارد تنها خیره شدن به جایی،

که قبلا تنها خیره نشده بودی به آن !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:47
+4
ronak
ronak
تو ۳ سالگی : " مامان ، بابا عاشقتونم"

تو ۱۰ سالگی : " ولم کنین "

تو ۱۶ سالگی : " مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم"
... ... ...
تو ۱۸ سالگی : " باید از این خونه بزنم بیرون"

تو ۲۵ سالگی : " حق با شما بود"

تو ۳۰ سالگی : "میخوام برم خونه پدر و مادرم "

تو ۵۰ سالگی : " نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم!!!!"

تو ۷۰ هفتاد سالگی : " من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن ...!

بیاید ازهمین حالا قدر پدرو مادرامونو بدونیم...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 15:35
+5
ronak
ronak
واقعا کسی توی این تخت خوابش میبره؟؟؟
:|

ولی باحال بوده ایده ش
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:51
+5
ronak
ronak
خدایــــی باحال تر از این ندیدم... ۵ تا سگ داره همه با عینک آفتابی :))))))))
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:44
+4
ronak
ronak
به جوووون تو اصلا حس و حالش نیست
بزار همینجا آروم کپـــه مرگمو بزارم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:08
+4
sasan pool
sasan pool
امروز رفته بودم پاساژ علا الدین اونجا حالم بد شد مثل اینکه اوضاع قلبم بد جوری خراب شده دیگه جاهای شلوغ هم نمیتونم برم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 13:39
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ