یافتن پست: #حال

ebrahim
ebrahim
پسر ها انتخاب کنید
9 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 22:07
+10
محمد
محمد
در عکس
این عکس واقعی است
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 21:45
+9
parnian
parnian
بچه که بودیم هی بهمون میگفتن مهربون باش ، همه رو دووووس داشته باااش ، حالا بزرگ شدیم میگن چرا مهربونی ؟ خاک تو سر هالوت کنن ! بدبخت زرنگ باااش ! گرفتن اینا ما رو ؟{-53-}{-53-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 21:20
+4
ebrahim
ebrahim
گوشی
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 21:08
+4
-1
محمد
محمد
ع[!]ای جالب از تهران
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 20:18
+6
ebrahim
ebrahim
هيچ وقت كار امروز رو به فردا ننداز
فردا كلي كار خواهي داشت
قشنگ بنداز واسه دو هفته ديگه كه خيالتم راحت بشه
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 20:00
+2
-1
امید
امید
دوستان عزیز انگار به مشکل برخوردیم اگر در هر صورت دسترسی به سایت امکان پذیر نبود برای پیدا کردن آدرس جدید با ID مدیران تماس حاصل فرمایید. به زوری نرم افزار سایت که با استفاده از آن آدرس های جدید سایت رو پیدا میکنید رو برای دانلود رو سایت قرار میدیم.... در حال حاضر اگر ف ی ل ت ر شدیم با آدرس www.Bia2uni1.com وارد شوید....
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 19:42
+5
ebrahim
ebrahim
آیا واقعاً حقوق زن ها پایمال شده است ؟؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 18:01
+5
sahar
sahar
کسی چه میداند شاید روزی برعکس انتظارم به حال این روزهایم گریستم!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 17:14
+9
عسل ایرانی
عسل ایرانی
به تركه ميگن يك معما بگو، ميگه اون چيه كه زمستونا خونه رو گرم ميكنه تابستونا بالاي درختو؟! يارو هرچي فكر ميكنه جوابشو پيدا نميكنه، ميگه: نميدونم، حالا بگو چيه؟ تركه ميگه بخاري! يارو كف مي‌كنه، ميگه: باباجان بخاري زمستونا خونه رو گرم ميكنه ولي تابستونا چه جوري بالاي درختو گرم مي كنه؟ تركه ميگه: بخاريِ خودمه دوست دارم بگذارمش بالاي درخت!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 12:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ